စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားအတြက္ ေဖာက္သည္မ်ားႏွင့္ ဆက္သြယ္ရန္ Facebook
သည္ အေကာင္းဆံုး လူမႈကြန္ရက္တစ္ခုျဖစ္လာပါသည္။ ထို႔အျပင္ Customer Service
အတြက္လည္း Facebook သည္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ား၏ အားထားရာေနရာျဖစ္လာပါသည္။
ယခုအခါတြင္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားအေနျဖင့္ သူတို႔၏ Facebook Page တြင္
သာမကဘဲ ၀က္ဆိုက္မ်ားမွာပင္ ေဖာက္သည္မ်ားႏွင့္ Facebook Messenger မွတစ္ဆင့္
စကားေျပာဆိုႏုိင္ၿပီျဖစ္သည္။
အခ်ိဳ႕ ၀က္ဆိုက္မ်ားတြင္ ေဖာက္သည္မ်ားႏွင့္ တိုက္ရိုက္ေျပာဆိုရန္ အျခား Live Chat ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို အသံုးျပဳေနရသည့္ အလုပ္ရႈပ္မႈမ်ားကို ဖယ္ရွားႏုိင္မည္ျဖစ္ၿပီး ေဖာက္သည္အားလံုးႏွင့္ စကားေျပာႏုိင္ရန္ Facebook Messenger ကို အလံုးစံုအသံုးခ်ႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။ ေဖာက္သည္မ်ားအတြက္ အားသာခ်က္မွာ ကုမၸဏီႏွင့္ ေျပာဆိုထားေသာ Chat Log မ်ားကို ျပန္လည္ၾကည့္ရႈႏုိင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
အဆိုပါ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ႏွင့္အတူ Facebook က Pages Facebook Plugin တြင္ Events ကို အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ ျပဳလုပ္ေပးလိုက္ပါသည္။ Events အေျခအေနမ်ားကို ၀က္ဆိုက္တြင္ စဥ္ဆက္မျပတ္ေျပာင္းလဲေပးမည္ျဖစ္သည္။ ေဖာက္သည္မ်ားကလည္း ၀က္ဆိုက္မွပင္ Event ကို Join ႏုိင္ပါသည္။
Credit to ==> Myanmar Digital Life Journal
အခ်ိဳ႕ ၀က္ဆိုက္မ်ားတြင္ ေဖာက္သည္မ်ားႏွင့္ တိုက္ရိုက္ေျပာဆိုရန္ အျခား Live Chat ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို အသံုးျပဳေနရသည့္ အလုပ္ရႈပ္မႈမ်ားကို ဖယ္ရွားႏုိင္မည္ျဖစ္ၿပီး ေဖာက္သည္အားလံုးႏွင့္ စကားေျပာႏုိင္ရန္ Facebook Messenger ကို အလံုးစံုအသံုးခ်ႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။ ေဖာက္သည္မ်ားအတြက္ အားသာခ်က္မွာ ကုမၸဏီႏွင့္ ေျပာဆိုထားေသာ Chat Log မ်ားကို ျပန္လည္ၾကည့္ရႈႏုိင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
အဆိုပါ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ႏွင့္အတူ Facebook က Pages Facebook Plugin တြင္ Events ကို အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ ျပဳလုပ္ေပးလိုက္ပါသည္။ Events အေျခအေနမ်ားကို ၀က္ဆိုက္တြင္ စဥ္ဆက္မျပတ္ေျပာင္းလဲေပးမည္ျဖစ္သည္။ ေဖာက္သည္မ်ားကလည္း ၀က္ဆိုက္မွပင္ Event ကို Join ႏုိင္ပါသည္။
Credit to ==> Myanmar Digital Life Journal