သင့္ရဲ႕ျပည္တြင္း စီးပြားေရးလုပ္ငန္းအတြက္ Facebook အသံုးျပဳေနတဲ့
ျပည္တြင္းမွ လူမ်ားကို ေဖာက္သည္အျဖစ္ စြဲေဆာင္ခ်င္ရင္ေတာ့ Local Awareness
Ads ကို အသံုးျပဳႏုိင္ပါတယ္။ Local Awareness Ad Campaigns မ်ားဟာ
ျပဳလုပ္ရတာလြယ္ကူၿပီး သင့္စီးပြားေရးလုပ္ငန္း၊ သင့္ အေရာင္းဆိုင္
တည္ေနရာနဲ႔ နီးကပ္တဲ့ Facebook User မ်ားကို Target ထားၿပီး
ေၾကာ္ညာေပးႏုိင္ပါတယ္။
Local Awareness Ads ရဲ႕ အက်ိဳးေက်းဇူး။
-----------------------------------------------
Local Awareness Ads ဟာ သင့္ အေရာင္းဆိုင္တည္ရွိတဲ့ ၿမိဳ႕မ်ားမွ လူမ်ား သင့္အေရာင္းဆိုင္ တံခါး၀ေရာက္လာေအာင္ ဒီဇိုင္းထုတ္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ သာမာန္အတုိင္း ပို႔စ္မ်ားကို Boost လုပ္တဲ့နည္းထက္ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားပါတယ္။
ေၾကာ္ညာမွာ သင့္အေရာင္းဆိုင္ရဲ႕ တည္ေနရာကို လမ္းညႊန္မႈမ်ားပါ ထည့္သြင္းႏုိင္ပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ သင့္အေရာင္းဆုိင္ရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ကို ထည့္သြင္းႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ေဖာက္သည္မ်ားက သင့္ထံ Message ပို႔ဖို႔အတြက္လည္း ျပဳလုပ္ႏုိင္ပါတယ္။
အေကာင္းဆံုးအခ်က္က အေရာင္းဆိုင္မ်ားစြာအတြက္ Campaign မ်ားျပဳလုပ္ျခင္းျဖင့္ ေဖာက္သည္ အမ်ားဆံုးလာတဲ့ အေရာင္းဆိုင္ကို သိရွိႏုိင္တာျဖစ္ပါတယ္။
1. Local Awareness Ads ကို ဖန္တီးျခင္း။
---------------------------------------------------
Local Awareness Ads ကို Ads Manager ကေန ဖန္တီးႏုိင္ေပမယ့္လည္း Audience Targeting ပါ ျပဳလုပ္ႏုိင္တဲ့ Power Editor ကေန ဖန္တီးသင့္ပါတယ္။ Facebook Ads Manager ကို သြားၿပီး ထိပ္မွ Power Editor ကို ႏွိပ္ပါ။
Power Editor ထဲေရာက္ရင္ Create Campaign ကို ႏွိပ္ပါ။ Objective မွာ Local Awareness ကို ေရြးေပးပါ။
အဲဒီမွာ သင္ အေရာင္းျမွင့္တင္ခ်င္တဲ့ အေရာင္းဆိုင္တည္ေနရာကို ထည့္ေပးပါ။ Local Awareness Ads Campaign တစ္ခုမွာ တည္ေနရာတစ္ခုကိုသာ ထည့္သြင္းသင့္ပါတယ္။ ဒါမွသာ အေရာင္းဆိုင္အလိုက္ Campaign ရဲ႕ စြမ္းရည္ကို ကြဲျပားစြာေတြ႔ႏုိင္မွာပါ။
2. Ad Target ကို သတ္မွတ္ပါ။
--------------------------------------
Facebook မွာသင့္ရဲ႕ ေၾကာ္ညာကို ဘယ္သူေတြကို ေတြ႔ျမင္ေစခ်င္သလဲဆိုတာကို သတ္မွတ္ဖို႔ သင့္ Ad Set ရဲ႕ Audience က႑မွာ ျပဳလုပ္ပါ။ Parameters ႏွစ္ခုကို အဓိက သတ္မွတ္ရမွာပါ။ တည္ေနရာနဲ႔ Custom Audience ျဖစ္ပါတယ္။
အခုျပဳလုပ္ထားတဲ့ Ad Set ဟာ Aventura, Florida မွ Facebook အသံုးျပဳသူအားလံုးကို ပစ္မွတ္ထားတာပါ။ သင့္ဟာ အကၤ်ီအေရာင္းဆိုင္ဖြင့္လွစ္ထားရင္ အဲဒီၿမိဳ႕မွ အကၤ်ီအ၀တ္အစားမ်ားကို ၀ယ္ယူေလ့ရွိသူမ်ားကို ပစ္မွတ္ထားႏုိင္ပါတယ္။ ဒါကို Behavior Targeting လို႔ေခၚပါတယ္။
Facebook မွာ Target မ်ားစြာကို သတ္မွတ္ႏုိင္တဲ့ နည္းလမ္းမ်ားစြာရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္တစ္ခုခ်င္းစီအတြက္ Ad Set တစ္ခုစီဖန္တီးမွသာ တစ္ခုခ်င္းစီရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ကို အကဲျဖတ္ႏုိင္မွာပါ။ ဥပမာအားျဖင့္ သင့္ရဲ႕ ေျမျပင္အေရာင္းဆိုင္ေရာ၊ အြန္လိုင္းအေရာင္းဆိုင္ကိုပါ ပစ္မွတ္ထားခ်င္ရင္ မတူညီတဲ့ Ad Set ႏွစ္ခုကို ဖန္တီးရမွာပါ။
3. သင့္ရဲ႕ Ads ကို ဒီဇိုင္းလုပ္ပါ။
--------------------------------------
Local Awareness Ads ကို အထိေရာက္ဆံုးျဖစ္ေစဖို႔ သင့္ရဲ႕ ေၾကာ္ညာမွာ စြဲေဆာင္ရမွာပါ။ ပထမဆံုး Text Box မွာ Promotion ကို ေဖာ္ျပေပးရမွာျဖစ္ၿပီး စြဲေဆာင္မႈရွိတဲ့ စာသားမ်ားကို ေရးေပးပါ။ ေနာက္ၿပီး Call to Action Button ထည့္သြင္းေပးပါ။ Call to Action မွာေတာ့ သင့္ဆိုင္ရဲ႕ တည္ေနရာကို လမ္းညႊန္ျခင္း၊ သင့္ဆိုင္ရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ ေပးျခင္း ၊ သင့္ထံ စာပို႔ျခင္း စတာေတြကို ျပဳလုပ္ႏုိင္ပါတယ္။
ေနာက္အဆင့္မွာ သင့္ေၾကာ္ညာနဲ႔ ကိုက္ညီတဲ့ ဓါတ္ပံုကို ထည့္သြင္းေပးပါ။ သင္ဟာ စားေသာက္ဆိုင္ပိုင္ရွင္ဆိုရင္ စားခ်င္စဖြယ္ျပင္ဆင္ထားတဲ့ အစားအေသာက္ ဓါတ္ပံုမ်ားကို ထည့္ေပးပါ။ ေျမျပင္အေရာင္းဆိုင္အတြက္ဆိုရင္ေတာ့ ေအာက္ကပံုမွာလို ျပသထားသင့္ပါတယ္။
ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ Description မွာ ေဖာက္သည္ေတြကို စြဲေဆာင္ႏုိင္မယ့္ စာသားကို ေရးေပးပါ။
4. တည္ေနရာအလိုက္ Campaign မ်ားရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ကို တိုင္းတာပါ။
---------------------------------------------------------------------------------
သင့္မွာ ေျမျပင္အေရာင္းဆိုင္မ်ားစြာရွိရင္ တည္ေနရာတစ္ခုစီအတြက္ Local Awareness Ads မ်ားျပဳလုပ္ႏိုင္ၿပီး ေဖာက္သည္မ်ားအႀကိဳက္ဆံုုး ဆိုင္ကို သိ္ရွိႏုိင္ပါတယ္။
ဒုတိယအေရာင္းဆိုင္အတြက္ Local Awareness Ads တစ္ခုျပဳလုပ္ဖို႔အတြက္ ပထမဆံုး ျပဳလုပ္ထားတဲ့ Local Awareness Ads ကို Duplicate လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။
ဒုတိယ Campaign ကို တည္ေနရာအေပၚမူတည္ၿပီး အမည္ေပးပါ။ ေအာက္ပါ ဥပမာမွာေတာ့ အမည္ကို Boston လို႔ ေျပာင္းထားပါတယ္။
ဒုတိယ Ad Set မွာ တည္ေနရာကို Boston အျဖစ္ ေျပာင္းလဲေပးရပါမယ္။ ၿပီးရင္ေတာ့ Campaign ကို စတင္ႏုိင္ပါၿပီ။
သင့္အေရာင္းဆိုင္မ်ားရဲ႕ တည္ေနရာကို ဆိုင္ျပင္ပမွ ရိုက္ကူးထားတဲ့ ဓါတ္ပံုမ်ားကို ေၾကာ္ညာမွာ ထည့္သြင္းအသံုးျပဳတာကလည္း ေကာင္းမြန္တဲ့ နည္းလမ္းတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
Local Awareness Ads မ်ားဟာသင့္ရဲ႕ ေဒသတြင္း၊ ၿမိဳ႕တြင္းမွ Facebook Users မ်ားကို သင့္ဆိုင္ေရွ႕ အေရာက္ ေရာက္ရွိလာေစဖို႔ စြဲေဆာင္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ လူႀကိဳက္မ်ားတဲ့ အေရာင္းဆိုင္မ်ားကိုလည္း တိုင္းတာသိရွိႏုိင္ပါတယ္။
Credit to ==> Myanmar Digital Life Journal
Local Awareness Ads ရဲ႕ အက်ိဳးေက်းဇူး။
-----------------------------------------------
Local Awareness Ads ဟာ သင့္ အေရာင္းဆိုင္တည္ရွိတဲ့ ၿမိဳ႕မ်ားမွ လူမ်ား သင့္အေရာင္းဆိုင္ တံခါး၀ေရာက္လာေအာင္ ဒီဇိုင္းထုတ္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ သာမာန္အတုိင္း ပို႔စ္မ်ားကို Boost လုပ္တဲ့နည္းထက္ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားပါတယ္။
ေၾကာ္ညာမွာ သင့္အေရာင္းဆိုင္ရဲ႕ တည္ေနရာကို လမ္းညႊန္မႈမ်ားပါ ထည့္သြင္းႏုိင္ပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ သင့္အေရာင္းဆုိင္ရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ကို ထည့္သြင္းႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ေဖာက္သည္မ်ားက သင့္ထံ Message ပို႔ဖို႔အတြက္လည္း ျပဳလုပ္ႏုိင္ပါတယ္။
အေကာင္းဆံုးအခ်က္က အေရာင္းဆိုင္မ်ားစြာအတြက္ Campaign မ်ားျပဳလုပ္ျခင္းျဖင့္ ေဖာက္သည္ အမ်ားဆံုးလာတဲ့ အေရာင္းဆိုင္ကို သိရွိႏုိင္တာျဖစ္ပါတယ္။
1. Local Awareness Ads ကို ဖန္တီးျခင္း။
---------------------------------------------------
Local Awareness Ads ကို Ads Manager ကေန ဖန္တီးႏုိင္ေပမယ့္လည္း Audience Targeting ပါ ျပဳလုပ္ႏုိင္တဲ့ Power Editor ကေန ဖန္တီးသင့္ပါတယ္။ Facebook Ads Manager ကို သြားၿပီး ထိပ္မွ Power Editor ကို ႏွိပ္ပါ။
Power Editor ထဲေရာက္ရင္ Create Campaign ကို ႏွိပ္ပါ။ Objective မွာ Local Awareness ကို ေရြးေပးပါ။
အဲဒီမွာ သင္ အေရာင္းျမွင့္တင္ခ်င္တဲ့ အေရာင္းဆိုင္တည္ေနရာကို ထည့္ေပးပါ။ Local Awareness Ads Campaign တစ္ခုမွာ တည္ေနရာတစ္ခုကိုသာ ထည့္သြင္းသင့္ပါတယ္။ ဒါမွသာ အေရာင္းဆိုင္အလိုက္ Campaign ရဲ႕ စြမ္းရည္ကို ကြဲျပားစြာေတြ႔ႏုိင္မွာပါ။
2. Ad Target ကို သတ္မွတ္ပါ။
--------------------------------------
Facebook မွာသင့္ရဲ႕ ေၾကာ္ညာကို ဘယ္သူေတြကို ေတြ႔ျမင္ေစခ်င္သလဲဆိုတာကို သတ္မွတ္ဖို႔ သင့္ Ad Set ရဲ႕ Audience က႑မွာ ျပဳလုပ္ပါ။ Parameters ႏွစ္ခုကို အဓိက သတ္မွတ္ရမွာပါ။ တည္ေနရာနဲ႔ Custom Audience ျဖစ္ပါတယ္။
အခုျပဳလုပ္ထားတဲ့ Ad Set ဟာ Aventura, Florida မွ Facebook အသံုးျပဳသူအားလံုးကို ပစ္မွတ္ထားတာပါ။ သင့္ဟာ အကၤ်ီအေရာင္းဆိုင္ဖြင့္လွစ္ထားရင္ အဲဒီၿမိဳ႕မွ အကၤ်ီအ၀တ္အစားမ်ားကို ၀ယ္ယူေလ့ရွိသူမ်ားကို ပစ္မွတ္ထားႏုိင္ပါတယ္။ ဒါကို Behavior Targeting လို႔ေခၚပါတယ္။
Facebook မွာ Target မ်ားစြာကို သတ္မွတ္ႏုိင္တဲ့ နည္းလမ္းမ်ားစြာရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္တစ္ခုခ်င္းစီအတြက္ Ad Set တစ္ခုစီဖန္တီးမွသာ တစ္ခုခ်င္းစီရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ကို အကဲျဖတ္ႏုိင္မွာပါ။ ဥပမာအားျဖင့္ သင့္ရဲ႕ ေျမျပင္အေရာင္းဆိုင္ေရာ၊ အြန္လိုင္းအေရာင္းဆိုင္ကိုပါ ပစ္မွတ္ထားခ်င္ရင္ မတူညီတဲ့ Ad Set ႏွစ္ခုကို ဖန္တီးရမွာပါ။
3. သင့္ရဲ႕ Ads ကို ဒီဇိုင္းလုပ္ပါ။
--------------------------------------
Local Awareness Ads ကို အထိေရာက္ဆံုးျဖစ္ေစဖို႔ သင့္ရဲ႕ ေၾကာ္ညာမွာ စြဲေဆာင္ရမွာပါ။ ပထမဆံုး Text Box မွာ Promotion ကို ေဖာ္ျပေပးရမွာျဖစ္ၿပီး စြဲေဆာင္မႈရွိတဲ့ စာသားမ်ားကို ေရးေပးပါ။ ေနာက္ၿပီး Call to Action Button ထည့္သြင္းေပးပါ။ Call to Action မွာေတာ့ သင့္ဆိုင္ရဲ႕ တည္ေနရာကို လမ္းညႊန္ျခင္း၊ သင့္ဆိုင္ရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ ေပးျခင္း ၊ သင့္ထံ စာပို႔ျခင္း စတာေတြကို ျပဳလုပ္ႏုိင္ပါတယ္။
ေနာက္အဆင့္မွာ သင့္ေၾကာ္ညာနဲ႔ ကိုက္ညီတဲ့ ဓါတ္ပံုကို ထည့္သြင္းေပးပါ။ သင္ဟာ စားေသာက္ဆိုင္ပိုင္ရွင္ဆိုရင္ စားခ်င္စဖြယ္ျပင္ဆင္ထားတဲ့ အစားအေသာက္ ဓါတ္ပံုမ်ားကို ထည့္ေပးပါ။ ေျမျပင္အေရာင္းဆိုင္အတြက္ဆိုရင္ေတာ့ ေအာက္ကပံုမွာလို ျပသထားသင့္ပါတယ္။
ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ Description မွာ ေဖာက္သည္ေတြကို စြဲေဆာင္ႏုိင္မယ့္ စာသားကို ေရးေပးပါ။
4. တည္ေနရာအလိုက္ Campaign မ်ားရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ကို တိုင္းတာပါ။
---------------------------------------------------------------------------------
သင့္မွာ ေျမျပင္အေရာင္းဆိုင္မ်ားစြာရွိရင္ တည္ေနရာတစ္ခုစီအတြက္ Local Awareness Ads မ်ားျပဳလုပ္ႏိုင္ၿပီး ေဖာက္သည္မ်ားအႀကိဳက္ဆံုုး ဆိုင္ကို သိ္ရွိႏုိင္ပါတယ္။
ဒုတိယအေရာင္းဆိုင္အတြက္ Local Awareness Ads တစ္ခုျပဳလုပ္ဖို႔အတြက္ ပထမဆံုး ျပဳလုပ္ထားတဲ့ Local Awareness Ads ကို Duplicate လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။
ဒုတိယ Campaign ကို တည္ေနရာအေပၚမူတည္ၿပီး အမည္ေပးပါ။ ေအာက္ပါ ဥပမာမွာေတာ့ အမည္ကို Boston လို႔ ေျပာင္းထားပါတယ္။
ဒုတိယ Ad Set မွာ တည္ေနရာကို Boston အျဖစ္ ေျပာင္းလဲေပးရပါမယ္။ ၿပီးရင္ေတာ့ Campaign ကို စတင္ႏုိင္ပါၿပီ။
သင့္အေရာင္းဆိုင္မ်ားရဲ႕ တည္ေနရာကို ဆိုင္ျပင္ပမွ ရိုက္ကူးထားတဲ့ ဓါတ္ပံုမ်ားကို ေၾကာ္ညာမွာ ထည့္သြင္းအသံုးျပဳတာကလည္း ေကာင္းမြန္တဲ့ နည္းလမ္းတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
Local Awareness Ads မ်ားဟာသင့္ရဲ႕ ေဒသတြင္း၊ ၿမိဳ႕တြင္းမွ Facebook Users မ်ားကို သင့္ဆိုင္ေရွ႕ အေရာက္ ေရာက္ရွိလာေစဖို႔ စြဲေဆာင္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ လူႀကိဳက္မ်ားတဲ့ အေရာင္းဆိုင္မ်ားကိုလည္း တိုင္းတာသိရွိႏုိင္ပါတယ္။
Credit to ==> Myanmar Digital Life Journal