4/07/2017

♪ ၇.၉ လက္မ screen နဲ႔ 4GB RAM ပါဝင္တဲ့ Mi Pad 3 ကို Xiaomi မိတ္ဆက္ ♫


၂၀၁၅ ခုႏွစ္က မိတ္ဆက္ေပးခဲ့တဲ့ Mi Pad 2 ေနရာဆက္ခံမယ့္ Mi Pad 3 ကို Xiaomi က မိတ္ဆက္ေပးလိုက္ ပါတယ္။ Mi Pad 3 ရဲ႕ဒီဇိုင္းဟာ Mi Pad 2 နဲ႔ဆင္တူေပမယ့္ specification ေတြကေတာ့ ပိုေကာင္းလာပါတယ္။

Mi Pad 3 မွာ 2,048 x 1,536 pixels resolution နဲ႔သံုးႏိုင္မယ့္ ၇.၉ လက္မ screen ပါဝင္ပါတယ္။ E-book ေတြကို ဖတ္႐ႈတဲ့အခါမွာ အသံုးတည့္ေစမယ့္ black and white mode နဲ႔ screen ကေန blue light ထုတ္လႊတ္မႈ ေလွ်ာ့ခ်ေပးမယ့္ eye protection mode အပါအဝင္ feature အမ်ားအျပား ပါဝင္လာပါတယ္။

MediaTek MT8176 chipset နဲ႔ 4GB RAM ကို ေထာက္ပံ့ေပးထားၿပီး သိုေလွာင္မႈပမာဏက 64GB ျဖစ္ပါတယ္။ MicroSD slot မပါဝင္တာေၾကာင့္ သိုေလွာင္မႈပမာဏကို မတိုးျမႇင့္ႏိုင္ပါဘူး။ ဘက္ထရီကေတာ့ 6,600mAh ျဖစ္ပါတယ္။

ကင္မရာကေတာ့ 13MP ျဖစ္ၿပီး f/2.2 aperture နဲ႔ ႐ိုက္ႏိုင္ပါတယ္။ Operating system က Android Marshmallow ကို အေျခခံထားတဲ့ MIUI8 ျဖစ္ပါတယ္။ Mi Pad 3 ကို တ႐ုတ္ႏိုင္ငံမွာ ဧၿပီ ၆ ရက္ကစတင္ၿပီး ေရာင္းခ်မွာျဖစ္ပါတယ္။ တန္ဖိုးက ၂၂၀ ေဒၚလာပါ။




Credit to ==>> Internet Journal




<<< ေအာက္ကေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ခဲ့ေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ။ >>>

 
 
 
 
 
 
 
 
www.pyaephyo.com