9/07/2017

♪ “ Service Center သို႔ သြားဖုိ႔ လက္တြန္႔ေနတတ္ၾကတာ ဘာ့ေၾကာင့္မ်ားပါလိမ့္ . . . ? ” ♫

Image may contain: text

ေမးခြန္းေလးတစ္ခုနဲ႔ စတင္လိုက္ပါမယ္။ Service Center သို႔ သြားဖို႔ လက္တြန္႔ေနတတ္ၾကတာ ဘာ့ေၾကာင့္မ်ားပါလိမ့္ . . . ? ။ ဘာေၾကာင့္လဲလို႔ ေမးၾကည့္လုိက္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ အျပင္ဆုိင္မွာ ျပဳျပင္တာက အမ်ားႀကီးကို ေစ်းသက္သာတယ္။ အျပင္ဆုိင္ေတြက ေစ်းႏႈန္းလည္း အရမ္းမမ်ားဘူး။ အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုလံုး လဲလွယ္လုိက္စရာမလိုဘူးလုိ႔ ေျပာၾကပါလိမ့္မယ္။

မိုဘိုင္းဖုန္းအသံုးျပဳေနၾကသူမ်ားအၾကား ဒီလိုအျဖစ္အပ်က္မ်ိဳးကို တစ္ေယာက္မဟုတ္ တစ္ေယာက္ေတာ့ ႀကံဳေတြ႕ဖူးႏိုင္မယ္လို႔ ထင္ျမင္ယူဆမိပါတယ္။ အမ်ားစုကလည္း ေျပာေနၾကတယ္။ Service Center ေတြက ေစ်းႀကီးပါသတဲ့။ ေယဘုယ်အားျဖင့္ ေျပာမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ေစ်းႀကီးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ဘက္က ျပန္ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ အာမခံခ်က္ အျပည့္အ၀ရရွိတယ္ဆိုတဲ့ အားသာခ်က္တစ္ခုလည္း ရွိေနတယ္ဆိုတာေတာ့ လက္ခံၾကရမွာပါ။ သံုးစြဲသူဘက္က ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ့္ဖုန္းက ၀ယ္ထားတာ သိပ္မၾကာေသးဘူး။ warranty မကုန္ေသးေပမယ့္ user fault ေၾကာင့္ ပ်က္တာဆုိေတာ့ ပစၥည္းက လဲလွယ္ရေတာ့မယ္။ Service Center ကေတာ့ original ပစၥည္းနဲ႔ လဲလွယ္ေပးမယ္။ ဒါေပမယ့္ လက္ခမပါ ပစၥည္းဖိုးတင္ ႏွစ္ေသာင္း၊ သံုးေသာင္းက်မယ္လုိ႔ ေျပာလိုက္တယ္။

ဒါနဲ႔ user လည္း အျပင္ဆုိင္မွာ သြားျပၾကည့္တယ္။ အျပင္ဆုိင္ကလည္း ဒီဖုန္းပ်က္ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းကို Service Center က ေျပာတဲ့အတုိင္းပဲ ေျပာလိုက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကြာျခားသြားတာက ပစၥည္းအစိတ္အပိုင္း အစားထုိးတဲ့ ေနရာမွာပါပဲ။ ဒီေတာ့ user အေနနဲ႔ ကိုယ့္ဖုန္းလည္း ျပန္ေကာင္းမယ္။ ျပင္ဆင္ခလည္း ေစ်းသက္သာမယ္ဆုိတဲ့ နည္းလမ္းကို ေရြးခ်ယ္လုိက္တာ မ်ားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သိထားသင့္တာက ကိုယ့္ရဲ႕ဖုန္းဟာ တန္ဖိုးနည္းသည္ျဖစ္ေစ၊ မ်ားသည္ျဖစ္ေစ original အစိတ္အပိုင္းကို အစားထုိး လုိက္တာက အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ Service Center က original အစိတ္အပိုင္းအသစ္ကိုသာ အစားထုိးၿပီး ျပင္ဆင္ေပးတာပါ။ ေနာက္တစ္ခုက Service Center ေတြအေနနဲ႔ original ပစၥည္းအစိတ္အပုိင္းကို အစားထုိးလုိက္တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အရည္အေသြးကို အာမခံခ်က္ ေပးႏုိင္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ လဲလွယ္ထည့္သြင္းလိုက္တဲ့ အစိတ္အပိုင္းက original မဟုတ္ခဲ့ရင္ ေဘးထြက္ဆုိးက်ဳိးေတြ ျဖစ္လာႏုိင္ ပါတယ္။

ဒီအတြက္ ကိုယ့္ရဲ႕ဖုန္းဟာ အသံုးခံသင့္သေလာက္ မခံဘဲ ေစာေစာစီးစီး ပ်က္စီးသြားႏုိင္တာမ်ဳိးေတြ ျဖစ္လာႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။ အျပင္ဆိုင္တိုင္းကို မဆိုလိုပါဘူး။ အခ်ိဳ႕၀န္ေဆာင္မႈေကာင္းေသာ ဆိုင္မ်ားလည္း ရွိပါတယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ Vivo ဟာ သူတုိ႔ရဲ႕ customer ေတြကို ေလးစားဂ႐ုစိုက္ေသာအားျဖင့္ Vivo စမတ္ဖုန္းတိုင္းမွာ ကမာၻတစ္၀ွမ္းလံုးက Vivo Service center ေတြရွိတဲ့ေနရာကို လိပ္စာအတိအက်နဲ႔ ဆက္သြယ္ရမယ့္ ဖုန္းနံပါတ္ပါ ထည့္ေပးထားပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ Vivo စမတ္ဖုန္းတုိင္းကို 1 ႏွစ္ အာမခံေပးထားတဲ့အျပင္ ထုတ္ကုန္ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ဆုိင္ရာ ပ်က္စီးမႈတစ္ခုခုရွိခဲ့မယ္ဆုိရင္ ဒါမွမဟုတ္ ဆက္စပ္ပစၥည္းေတြရဲ႕ အရည္အေသြးပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈျဖစ္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ စတင္၀ယ္ခဲ့တဲ့ေန႔ကေန 15 ရက္အတြင္း အခမဲ့ အစားထုိးလဲလွယ္ခြင့္ ေပးထားပါေသးတယ္။

ဒါေပမယ့္ User fault ဆိုရင္ေတာ့ အာမခံကာလအတြင္းျဖစ္ေပမယ့္ ပစၥည္းတန္ဖုိးေပးအပ္ရမွာျဖစ္ၿပီး ျပဳျပင္မႈကေတာ့ အခမဲ့၀န္ေဆာင္မႈကို ရရွိမွာပါ။ ပ်က္စီးသြားတဲ့ အစိတ္အပိုင္းကို original နဲ႔ ျပန္လည္အစားထုိးတပ္ဆင္ေပးတဲ့အတြက္ အရည္အေသြးပိုင္းကိုလည္း စိတ္ခ်ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အခ်ဳပ္အားျဖင့္ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ေတာ့ စမတ္ဖုန္းလုိပစၥည္းမ်ဳိးျပဳျပင္ဖို႔အတြက္ Service Center သို႔သြားၿပီး original နဲ႔ အစားထုိးတာက အေကာင္းဆံုးျဖစ္မယ္လို႔ေတာ့ ထင္ျမင္ယူဆမိပါတယ္။ Service Center ေတြက ေစ်းမႀကီးဘူးလားလုိ႔ ေမးရင္၊ ေစ်းႀကီးတယ္လုိ႔ပဲ ျပန္ေျဖပါရေစ။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ့္ျပဳျပင္မယ့္ စမတ္ဖုန္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး စိတ္ေက်နပ္မႈ၊ စိတ္ခ်ယံုၾကည္ရေစမယ္လို႔ Service Center တိုင္းက အာမခံ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးလ်က္ရွိၾကပါတယ္။



NetGuide Journal (Every Wednesday)
https://web.facebook.com/officialnetguidejournal








<<< ေအာက္ကေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ခဲ့ေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ။ >>>

 
 
 
 
 
 
 
 
www.pyaephyo.com