Facebook က သူ၏ လူမႈကြန္ရက္တြင္ ဗီဒီယို က႑ႏွင့္ ဗီဒီယို
စြမ္းရည္မ်ားကို ျမွင့္တင္ရန္ အတြက္ ဗီဒီယို နည္းပညာမ်ားကို တီထြင္သည့္
QuickFire Networks ကုမၸဏီကို ၀ယ္ယူလိုက္ပါသည္။
ဗီဒီိယိုသည္ Facebook တြင္ မရွိမျဖစ္သည့္ အေတြ႔အၾကံဳျဖစ္သည္ဟု Facebook မွ ေျပာေရးဆိုခြင့္ ရွိသူတစ္ဦးက အီးေမးမွ တစ္ဆင့္ Mashable သိ္ု႔ ေျပာပါသည္။ “ Facebook အသံုးျပဳသူ ၁.၃ ဘီလီယမ္ေက်ာ္ အတြက္ အရည္အေသြးျမင့္မားတဲ့ ဗီဒီယို ၀န္ေဆာင္မႈကို ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္မွာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ QuickFire ကို ၀ယ္ယူလိုက္တာကို အလြန္စိတ္လႈပ္ရွားေနပါတယ္။ “ ဟု သူက အီးေမးတြင္ ေရး သားထားပါသည္။
QuickFire ကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္တြင္ တည္ေထာင္ခဲ့ၿပီး ကုမၸဏီသည္ ဗီဒီယို အရည္အေသြး မေလ်ာ့ေစဘဲ အင္တာနက္ Bandwidth အနည္းငယ္ႏွင့္ ဗီဒီယိုမ်ားကို ၾကည့္ႏုိင္သည့္ နည္းပညာကို တီထြင္ ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔အတြက္ အင္တာနက္ အျမန္ႏႈန္း ေႏွးေသာ ႏုိင္ငံမ်ားတြင္ Facebook မွ ဗီဒီယိုမ်ားကို အထစ္အေငါ့မရွိ ၾကည့္ရႈႏုိင္ေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။
၀ယ္ယူမႈ၏ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္း အေနျဖင့္ QuickFire မွ ၀န္ထမ္းေဟာင္းအခ်ိဳ႕က Facebook တြင္ အလုပ္ဆက္လက္ လုပ္ကိုင္ရမည္ ျဖစ္သည္။ Facebook သည္ သူ၏ ဗီဒီယို ၀န္ေဆာင္မႈကို အရွိန္ျမွင့္ေနၿပီး ယခုအခါ တစ္ေန႔လွ်င္ ဗီဒီယို ၾကည့္ရႈမႈေပါင္း တစ္ဘီလီယမ္ေက်ာ္ ရွိၿပီဟု သိရပါသည္။
Facebook က ဗီဒီယို ၀န္ေဆာင္မႈ နယ္ပယ္တြင္ ေနရာယူထားေသာ YouTube ကို ယွဥ္ၿပိဳင္ရန္ ႀကိဳးစားေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ Twitter ကလည္း သူ၏ ကိုယ္ပိုင္ ဗီဒီယို ထုတ္ကုန္တစ္ခုကို ထုတ္လုပ္မည္ဟု သတင္းမ်ား ထြက္ေပၚေနသည့္အတြက္ အြန္လိုင္း ဗီဒီယို၀န္ေဆာင္မႈ ေစ်းကြက္သည္
Myanmar Digital Life Journal
ဗီဒီိယိုသည္ Facebook တြင္ မရွိမျဖစ္သည့္ အေတြ႔အၾကံဳျဖစ္သည္ဟု Facebook မွ ေျပာေရးဆိုခြင့္ ရွိသူတစ္ဦးက အီးေမးမွ တစ္ဆင့္ Mashable သိ္ု႔ ေျပာပါသည္။ “ Facebook အသံုးျပဳသူ ၁.၃ ဘီလီယမ္ေက်ာ္ အတြက္ အရည္အေသြးျမင့္မားတဲ့ ဗီဒီယို ၀န္ေဆာင္မႈကို ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္မွာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ QuickFire ကို ၀ယ္ယူလိုက္တာကို အလြန္စိတ္လႈပ္ရွားေနပါတယ္။ “ ဟု သူက အီးေမးတြင္ ေရး သားထားပါသည္။
QuickFire ကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္တြင္ တည္ေထာင္ခဲ့ၿပီး ကုမၸဏီသည္ ဗီဒီယို အရည္အေသြး မေလ်ာ့ေစဘဲ အင္တာနက္ Bandwidth အနည္းငယ္ႏွင့္ ဗီဒီယိုမ်ားကို ၾကည့္ႏုိင္သည့္ နည္းပညာကို တီထြင္ ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔အတြက္ အင္တာနက္ အျမန္ႏႈန္း ေႏွးေသာ ႏုိင္ငံမ်ားတြင္ Facebook မွ ဗီဒီယိုမ်ားကို အထစ္အေငါ့မရွိ ၾကည့္ရႈႏုိင္ေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။
၀ယ္ယူမႈ၏ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္း အေနျဖင့္ QuickFire မွ ၀န္ထမ္းေဟာင္းအခ်ိဳ႕က Facebook တြင္ အလုပ္ဆက္လက္ လုပ္ကိုင္ရမည္ ျဖစ္သည္။ Facebook သည္ သူ၏ ဗီဒီယို ၀န္ေဆာင္မႈကို အရွိန္ျမွင့္ေနၿပီး ယခုအခါ တစ္ေန႔လွ်င္ ဗီဒီယို ၾကည့္ရႈမႈေပါင္း တစ္ဘီလီယမ္ေက်ာ္ ရွိၿပီဟု သိရပါသည္။
Facebook က ဗီဒီယို ၀န္ေဆာင္မႈ နယ္ပယ္တြင္ ေနရာယူထားေသာ YouTube ကို ယွဥ္ၿပိဳင္ရန္ ႀကိဳးစားေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ Twitter ကလည္း သူ၏ ကိုယ္ပိုင္ ဗီဒီယို ထုတ္ကုန္တစ္ခုကို ထုတ္လုပ္မည္ဟု သတင္းမ်ား ထြက္ေပၚေနသည့္အတြက္ အြန္လိုင္း ဗီဒီယို၀န္ေဆာင္မႈ ေစ်းကြက္သည္
Myanmar Digital Life Journal