11/26/2016

Internet Sharing ကို အလြယ္ကူဆုံးနည္းနဲ႕ လုပ္နည္း


အခု ကၽြန္ေတာ္တင္ေပးလိုက္တဲ့ Video သင္ခန္းစာက internet sharing လုပ္တဲ့ နည္းပါ ဒါကို ကၽြန္ေတာ္ Windows မွာ Default ပါပီးသား ICS Service ကို သုံးပီး ျပေပးထားပါတယ္ Video ထဲမွာအေသးစိတ္ ေျပာျပေပးထားပါတယ္ Internet sharing ေတြ နည္းလမ္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ရိွပါတယ္ 
အဲ့ဒီထဲကမွ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ ICS နဲ႕ share နည္းကို လက္ေတြ႕လုပ္ႏိုင္ေအာင္ ရွင္းျပေပးထားပါတယ္ အားလုံးပဲ အဆင္ေျပမယ္လို႕ ယူဆပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ အခုလုုပ္လိုက္တဲ့ Video သင္ခန္းစာ ကို Networking အေျခခံ ရိွတဲ့လူဆို ပိုပီးေတာ့ အဆင္ေျပပါလိမ့္မယ္ ICS Serivce က ဘယ္ေနရာေတြမွာ အမ်ားဆုံး အသုံးျပဳၾကလဲ ဆိုေတာ့  အိမ္ေတြမွာ ရုံးေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီက လြန္ခဲ့ တဲ့ ႏွစ္ေတြတုန္းက internet cafe ဆိုင္ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား သုံးၾကပါတယ္ ဒါက ကၽြန္ေတာ္ သိသေလာက္ ေျပာျပတာပါ Windows မွာ လဲ Built-in အေနနဲ႕ ပါပီးသားဆိုေတာ့ သိသြားေအာင္ရယ္ internet sharing ေတြထဲမွာ အလြယ္ကူဆုံးနည္းလဲ ျဖစ္လို႕ပါ အားလုံးပဲ အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ :-)

Download Video Link



<<< ေအာက္ကေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ခဲ့ေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ။ >>>
 






www.pyaephyo.com