10/26/2017

♪ “Xiaomi Redmi Note 4 နဲ႔ Note 4X အတြက္ Android One ROMs ထြက္ရွိ” ♫

Image may contain: phone

Xiaomi က Google နဲ႔ ပူးေပါင္း၍ Mi A1 အမည္ရ Android One စမတ္ဖုန္းကိုမၾကာခင္ကထုတ္လုပ္ ေရာင္းခ်ခဲ့ၿပီး လူစိတ္၀င္စားမႈမ်ားျပားခဲ့ ပါတယ္။ Mi A1 မွာ Google ရဲ႕ Pure Android ထည့္သြင္းထားၿပီး MIUI မပါရွိပါဘူး။ Stock Android OS ထည့္သြင္းထားတဲ့အတြက္ Android OS အသစ္မ်ားကိုအေစာဆံုး ရရွိမယ့္ အခြင့္အေရးလည္းရွိပါတယ္။

Mi A1 ရဲ႕ Android ROM ကိုXiaomi Redmi Note 4 နဲ႔ Note 4X တို႔အတြက္ Developer တစ္ဦးက ျပဳျပင္ဖန္တီးေပးလိုက္ပါတယ္။ Android One 7.1.2 ROM ျဖစ္ၿပီးသူ႔ကို XDA Developer ရဲ႕ အႀကီးတန္း အဖြဲ႔၀င္တစ္ဦးျဖစ္သူ GLokin666 က ဖန္တီးေပးထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီ ROM ဟာ Stable ျဖစ္ျခင္းသိပ္မရွိေသးဘူးလို႔ သိရပါတယ္။

Xiaomi Redmi Note 4 နဲ႔ Note 4X တို႔မွာအဲဒီ ROM ကိုအသံုးျပဳထားတဲ့ အခါမွာ Fingerprint Scanner နဲ႔ Infrared Blasters တို႔ အလုပ္ မလုပ္ျခင္းနဲ႔ ကင္မရာ ျပႆနာ ျဖစ္ေပၚျခင္းမ်ား ျဖစ္တတ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ အဲဒီ ROM ကိုစမ္းသပ္အသံုးျပဳခ်င္ရင္ XDA-Developer Website မွာရယူႏိုင္ပါတယ္။

ယခင္ကလည္းDeveloper တစ္ဦးကMi A1 ရဲ႕ Android One ROM ကိုXiaomi Mi 5X အတြက္ ဖန္တီးေပးခဲ့ပါတယ္။ Google က မၾကာခင္က Android One Smartphones မ်ားျဖစ္တဲ့ Xiaomi Mi A1 နဲ႔ Moto X4 တို႔ကိုဖန္တီးခဲ့ပါတယ္။ Android One ပလက္ေဖာင္းအေပၚမွာ တည္ေဆာက္ ထားတဲ့ HTC U11 Life ကိုလည္းမၾကာခင္မွာမိတ္ဆက္ဖို႔ ရွိေနပါတယ္။



Mobile Guide Journal (Every Monday)
https://www.facebook.com/officialmobileguidejournal






www.pyaephyo.com