7/02/2017

♪ “Xiaomi Mi Max 2 အတြက္ Matte Black Model ကိုေရာင္းၿပီ” ♫

Image may contain: phone

Xiaomi က ေမလမွာအရြယ္ႀကီးစြမ္းေဆာင္ရည္သင့္ Mi Max 2 ကိုမိတ္ဆက္ခဲ့ၿပီးအာရွိႏုိင္ငံမ်ား မွာေရာင္းခ်ေပးေနပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ ေရႊေရာင္ကိုသာေရာင္းခ်ေပးခဲ့တာ ျဖစ္ၿပီးအခုေတာ့ Matte Black အေရာင္ကိုမိတ္ဆက္လိုက္ပါတယ္။ ေဟာင္ေကာင္မွာပထမဆံုး ေရာင္းခ်ေပးမွာ ျဖစ္ၿပီးေဒၚလာ ၂၄၅ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။ 64GB Storage ထည့္သြင္းထားၿပီး ျမန္မာေငြ အားျဖင့္ ၃၃၀၀၀၀ ၀န္းက်င္ က်သင့္ႏိုင္ပါတယ္။

Xiaomi Mi Max 2 ရဲ႕ Specification မ်ားကို ျပန္လည္ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါ တယ္။ Mi Max 2 မွာ ၆.၄၄ လက္မ Full HD Display တပ္ဆင္ထားၿပီး မ်က္ႏွာျပင္ ေဘးေဘာင္မ်ားဟာအလြန္ ပါးလႊာတဲ့အတြက္ လွပပါတယ္။ စြမ္းေဆာင္ရည္သင့္ Qualcomm Snapdragon 625 Chipset ထည့္သြင္းထားပါတယ္။ 4GB RAM, 64GB Internal Storage ပါပါတယ္။

Mi Max 2 ရဲ႕ အေနာက္ဘက္မွာ Mi 6 ရဲ႕ 12 Megapixel Camera တပ္ဆင္ထားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Mi Max 2 မွာMi 6 လိုအေနာက္ ကင္မရာ ႏွစ္လံုးမပါပါဘူး။ အေနာက္ကင္မရာမွာ Phase Detection Autofocus နည္းပညာပါပါတယ္။ အေရွ႕ဘက္မွာ 5 Megapixel Camera ပါပါတယ္။ 5300mAh Battery ပါတဲ့အတြက္ ဘက္ထရီ သက္တမ္းေကာင္းမြန္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ လ်င္ျမန္စြာအားသြင္းႏုိင္တဲ့ QuickCharge 3.0 နည္းပညာပါပါတယ္။ Fingerprint Scanner နဲ႔ USB Type-C Port ပါပါတယ္။ 



Mobile Guide Journal (Every Monday)
https://www.facebook.com/officialmobileguidejournal








<<< ေအာက္ကေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ခဲ့ေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ။ >>>

 
 
 
 
 
 
 
 
www.pyaephyo.com