တယ္လီဖုန္း၀န္ေဆာင္မႈမ်ားအတ ြက္ ေငြျဖတ္ေတာက္မႈအေပၚ ဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာမ်ားအား
သံုးစြြဲသူ မ်ားက ေ၀ဖန္ေျပာဆို ေနၾကမႈမ်ားရွိေနသည္ကို ေတြ႕ျမင္ေနရၿပီး
တယ္လီေနာသံုးစြြဲသူမ်ား အေနျဖင့္ ေငြေၾကး ပိုမိုျဖတ္ေတာက္မႈမ်ားရွိေၾ ကာင္း လတ္တေလာတြင္ ေျပာဆိုေနၾကသည့္အေပၚ တယ္လီေနာအေနျဖင့္ ရွင္းလင္းမႈမ်ားျပဳလုပ္ ခဲ့သည္။
တယ္လီေနာသံုးစြဲသူမ်ားအေနျဖ င့္
တယ္လီေနာ၏ ကြန္ရက္အေျခအေန၊ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္ က်သင့္ေငြကို သင့္မသင့္
မရွင္းလင္းပါက တယ္လီေနာ၏ လူမႈကြန္ရက္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Facebook
Messenger ႏွင့္ ေမးျမန္းစံုစမ္းရန္စင္တာ၊ တယ္လီေနာ အေရာင္းဆိုင္ မ်ားႏွင့္
care@ telenor.com.mmတို႕သို႕ မိမိတို႔ႀကံဳေတြ႕ရသည့္အေျခ အေန၊ ေန႔ရက္၊
အခ်ိန္၊ ေနရာႏွင့္ ဖုန္းနံပါတ္စသည့္ အေသးစိတ္ အခ်က္အလက္မ်ားကို
ေပးပို႔ေမးျမန္းႏိုင္ၿပီး သံုးစြဲသူမ်ား နားလည္ သေဘာေပါက္သည္အထိ
ရွင္းလင္းျပန္ၾကားေပးမႈမ်ား ကို
ေဆာင္ ရြက္ေပးလ်က္ရွိသည္ဟု ဆိုသည္။
မိုဘိုင္းဖုန္းမ်ား၏ အဆင့္ျမင့္မား လာမႈႏွင့္အတူ application မ်ားကို ပိုမိုအသံုးျပဳလာမႈမ်ားက အင္တာနက္ေဒတာသံုးစြဲမႈမ်ားအ ေပၚ
သက္ေရာက္မႈရွိေနၿပီး ယင္း applications မ်ားမွအလိုအေလ်ာက္
အဆင့္ျမင့္မႈမ်ားေၾကာင့္ မလိုလား အပ္ဘဲ မိမိကိုယ္တိုင္ မသံုးစြြဲမိလိုက္ဘဲ
မိုဘုိင္း ေဒတာမ်ား ကုန္ဆံုးမႈ မေပၚေပါက္ေစရန္ နားလည္တတ္ကြၽမ္းသူမ်ားအားျပ သ၍ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ မိမိကုိယ္တိုင္ေသာ္ လည္းေကာင ္း
ဖုန္း၏ background data restriction ကို ျပဳလုပ္ထားျခင္း၊ မိမိဖုန္း၏
hotspot ကို password ျဖင့္ ကာကြယ္ထားျခင္းႏွင့္
အျခားေသာကန္႔သတ္ျခင္းတို႔ကု ိ လုပ္ေဆာင္ ထားသင့္ေၾကာင္း ေျပာသည္။
ေကာင္းျမတ္ရာ
Mobile Guide Journal (Every Monday)
https://www.facebook.com/ officialmobileguidejournal
တယ္လီေနာသံုးစြဲသူမ်ားအေနျဖ
မိုဘိုင္းဖုန္းမ်ား၏ အဆင့္ျမင့္မား လာမႈႏွင့္အတူ application မ်ားကို ပိုမိုအသံုးျပဳလာမႈမ်ားက အင္တာနက္ေဒတာသံုးစြဲမႈမ်ားအ
ေကာင္းျမတ္ရာ
Mobile Guide Journal (Every Monday)
https://www.facebook.com/