8/19/2017

♪ Facebook အသံုးျပဳသူ အမ်ိဳးအစား ေလးခု ♫


Brigham Young University မွ သုေတသနပညာရွင္မ်ားက Facebook အသံုးျပဳသူ အမ်ိဳးအစားမ်ားကို သိႏုိင္ဖို႔ စစ္တမ္းတစ္ခုကို ေကာက္ယူခဲ့ၾကပါတယ္။ သူတို႔က အသက္ ၁၈ ႏွစ္နဲ႔ ၃၂ နွစ္အၾကားရွိ လူ ၄၇ ေယာက္အား Facebook အသံုးျပဳရတဲ့ ခံစားခ်က္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ေမးခြန္းေပါင္း ၄၈ ခုကို ေမးျမန္းခဲ့ၾကပါတယ္။ အဲဒီ ရလဒ္မ်ားကို အေျချပဳ၍ ပညာရွင္မ်ားက Facebook အသံုးျပဳသူ အမ်ိဳးအစား ေလးခုကို ခြဲျခားလိုက္ပါတယ္။ စာဖတ္သူေရာ ဘယ္အမ်ိဳးအစားမွာ ပါသလဲဆိုတာကို ေအာက္မွာ ေလ့လာၾကည့္ပါ။

သူငယ္ခ်င္း ရွာေဖြသူ

အမ်ိဳးအစား တစ္ခုကေတာ့ Facebook မွာ သူငယ္ခ်င္း ရွာေဖြသူမ်ား ျဖစ္ၾကပါတယ္။ သူတို႔က Facebook မွာ သူတို႔ရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္မ်ား၊ အေတြးမ်ား၊ ဘ၀ဇာတ္လမ္းမ်ားကို ရိုးသားစြာ မွ်ေ၀ေလ့ရွိပါတယ္။ သူတို႔ကို Relationship Builder လို႔လည္း ေခၚၾကပါတယ္။ သူတို႔ဟာ သူတို႔ ခ်စ္ခင္ႏွစ္သက္သူမ်ားရဲ႕ ဓါတ္ပံုမ်ားကိုလည္း တစ္ေန႔လွ်င္ ၄ ႀကိမ္ေလာက္ မွ်ေ၀ေလ့ရွိပါတယ္။ News Feed မွ ပို႔စ္တိုင္းကိုလည္း သူတို႔က Like, Share , Comment မ်ား ျပဳလုပ္ၾကပါတယ္။

စပ္စုသူ
သူတို႔ကေတာ့ Facebook မွာ အျခားလူမ်ားကို ေခ်ာင္းေျမာင္းျခင္း၊ စပ္စုျခင္းမ်ားကို ျပဳလုပ္ၾကပါတယ္။ သူတို႔ကို Windows Shopper လို႔လည္း ေခၚၾကပါတယ္။ သူတို႔ဟာ Facebook မသံုးရင္ ေခတ္မမီဘူးလို႔ ယူဆၾကတဲ့အတြက္ သံုးၾကတဲ့ လူမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ သူတို႔ဟာ ပို႔စ္မ်ား၊ ဓါတ္ပံုမ်ား တင္ျခင္း နည္းပါးသလို ပရိုဖိုင္ ဓါတ္ပံုကိုလည္း သိပ္မေျပာင္းၾကပါဘူး။ ဒါ့အျပင္ အျခား လူမ်ားနဲ႔လည္း ဆက္ဆံျခင္း မရွိၾကပါဘူး။ သူတို႔ဟာ Stalker မ်ားျဖစ္ၾကပါတယ္။ အျခားလူမ်ား အေၾကာင္းကိုသာ သူတို႔က စပ္စုၾကတဲ့ လူမ်ားျဖစ္ပါတယ္။

မွ်ေ၀သူ
သူတို႔ကေတာ့ Facebook မွာ သတင္းမ်ား၊ ပို႔စ္မ်ားကို မွ်ေ၀ၾကတဲ့ လူမ်ားျဖစ္ၿပီး သူတို႔ရဲ႕ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ဘ၀ကို မွ်ေ၀ျခင္း မရွိၾကပါဘူး။ သင္ဟာ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ အတြင္းမွာ ပရိုဖိုင္ ဓါတ္ပံု ေျပာင္းလဲျခင္း မရွိေပမယ့္ သတင္း၊ ပို႔စ္မ်ားစြာ ကို မွ်ေ၀ထားသူမ်ားဆိုရင္ သင္ဟာ ဒီအမ်ိဳးအစားထဲမွာ ပါ၀င္ေနပါတယ္။ သူတို႔ကလည္း Facebook မွာ သူငယ္ခ်င္းမ်ား၊ မိသားစုမ်ားနဲ႔ ဆက္ဆံျခင္း မရွိၾကပါဘူး။ Facebook Messenger မွာလည္း သူငယ္ခ်င္း၊ မိသားစုမ်ားနဲ႔ ဆက္သြယ္ျခင္း၊ စတစ္ကာမ်ား၊ GIFs မ်ား ေပးပို႔ျခင္း မရွိၾကပါဘူး။

Selfie တင္သူမ်ား

ေနာက္ဆံုး အမ်ိဳးအစားကေတာ့ Facebook မွာ Selfie ဓါတ္ပံုမ်ား တင္သူမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ သူတို႔က အျခားလူမ်ားရဲ႕ စိတ္၀င္စားမႈကို ခံယူခ်င္ၾကၿပီး သူတို႔ရဲ႕ ပို႔စ္္မ်ားမွာ Like, Comment, Share မ်ားလိုခ်င္ၾကသူမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ သူတို႔က သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ ပရိုမိုးရွင္း ျပဳလုပ္ၾကသူမ်ား ျဖစ္ၿပီး Facebook ကို သူတို႔ကိုယ္ပုိင္ မဂၢဇင္းတစ္ခုလို အသံုးျပဳၾကပါတယ္။




Credit to ==> DigitalTimes.com.mm




<<< ေအာက္ကေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ခဲ့ေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ။ >>>

 
 
 
 
 
 
 
 
www.pyaephyo.com