
Facebook က ၃၆၀ ဒီဂရီဗီဒီယိုမ်ားရဲ႕ အရသာကိုပိုမိုေပၚလြင္ေစဖို႔နဲ႔
လြယ္ကူစြာရႈေထာင့္ေျပာင္းလဲ ၾကည့္ႏိုင္ ေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးေနပါတယ္။ Facebook က
၃၆၀ ဒီဂရီဗီဒီယို ၾကည့္ရႈသူမ်ားအားဗီဒီယိုရဲ႕ ေကာင္းမြန္တဲ့ အစိတ္
အပိုင္းမ်ားကို ၾကည့္ႏုိင္ေစဖို႔ Guide လုပ္ေပးႏိုင္တဲ့ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ကို
ဗီဒီယိုဖန္တီးသူမ်ားအတြက္ ထည့္သြင္းေပး လိုက္ပါတယ္။
၃၆၀ ဒီဂရီဗီဒီယို ဖန္တီးသူမ်ားက Publish မလုပ္ခင္မွာ Guide လုပ္ေပးထားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Guide ျပဳလုပ္ေပးထားတဲ့ ဗီဒီယိုကို ၾကည့္ရႈတဲ့အခါမွာညာဘက္မွ စက္၀ိုင္းပံု ခလုတ္ကို Default အားျဖင့္ Enable လုပ္ေပးထား မွာျဖစ္ၿပီးဖန္တီးထားသူ Guide လုပ္ထားတဲ့ ရႈေထာင့္မ်ားကိုအလိုအေလွ်ာက္ ၾကည့္ရႈသူအား ျပသ ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီ အတြက္ ၾကည့္ရႈသူကကိုယ္တိုင္ ရႈေထာင့္မ်ား ေျပာင္းလဲစရာမလိုဘဲဖန္တီးထားသူသတ္မွတ္ထားတဲ့ အေကာင္းဆံုးရႈေထာင့္ မ်ားကေန ၾကည့္ရႈႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
အဆိုပါ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ကိုအသံုးမျပဳခ်င္ဘဲကိုယ္တိုင္ ရႈေထာင့္မ်ားေျပာင္းလဲ ၾကည့္ရႈႏုိင္ပါေသးတယ္။ Facebook က ၾကည့္ရႈမႈအေရအတြက္ ၅၀ ၀၀၀ ေက်ာ္တဲ့ ၃၆၀ ဒီဂရီဗီဒီယိုမ်ားအတြက္ Heatmapလို႔ ေခၚတဲ့ ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာတဲ့ Tool ကိုလည္း ဖန္တီးသူမ်ားအတြက္ ျဖန္႔ခ်ိေပးလိုက္ပါတယ္။ ဖန္တီးသူမ်ား ကသူတို႔ ဗီဒီယိုရဲ႕ မည္သည့္ အစိတ္အပို္င္းကိုလူအမ်ားဆံုး ၾကည့္ရႈသလဲ ဆိုတာကိုရုပ္ပံုကားခ်က္မ်ားျဖင့္ ၾကည့္ရႈနုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ Facebook က ဗီဒီယို ၾကည့္ရႈသူမ်ားနဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ တုန္႔ျပန္မႈမ်ားကိုဖန္တီးသူမ်ား ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာႏုိင္မယ့္ Tool အသစ္ကိုလည္း ပံ့ပိုးေပးလိုက္ပါတယ္။
အသက္ အရြယ္ ၊ တည္ေနရာနဲ႔ လိင္ အပိုင္းအျခားအလိုက္ ၾကည့္ရႈတဲ့ မိနစ္မ်ားကို လည္း ျပသေပးထားပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ Live Video မ်ားရဲ႕ မည္သည့္ အစိတ္ အပိုင္းတြင္ Likes, Comments, Reactions မ်ား ျပဳလုပ္ၾကသလဲဆိုတာ ကိုသိႏိုင္တဲ့ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ကိုလည္း ထည့္သြင္းေပးလိုက္ပါတယ္။
Mobile Guide Journal (Every Monday)
https://www.facebook.com/officialmobileguidejournal
၃၆၀ ဒီဂရီဗီဒီယို ဖန္တီးသူမ်ားက Publish မလုပ္ခင္မွာ Guide လုပ္ေပးထားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Guide ျပဳလုပ္ေပးထားတဲ့ ဗီဒီယိုကို ၾကည့္ရႈတဲ့အခါမွာညာဘက္မွ စက္၀ိုင္းပံု ခလုတ္ကို Default အားျဖင့္ Enable လုပ္ေပးထား မွာျဖစ္ၿပီးဖန္တီးထားသူ Guide လုပ္ထားတဲ့ ရႈေထာင့္မ်ားကိုအလိုအေလွ်ာက္ ၾကည့္ရႈသူအား ျပသ ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီ အတြက္ ၾကည့္ရႈသူကကိုယ္တိုင္ ရႈေထာင့္မ်ား ေျပာင္းလဲစရာမလိုဘဲဖန္တီးထားသူသတ္မွတ္ထားတဲ့ အေကာင္းဆံုးရႈေထာင့္ မ်ားကေန ၾကည့္ရႈႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
အဆိုပါ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ကိုအသံုးမျပဳခ်င္ဘဲကိုယ္တိုင္ ရႈေထာင့္မ်ားေျပာင္းလဲ ၾကည့္ရႈႏုိင္ပါေသးတယ္။ Facebook က ၾကည့္ရႈမႈအေရအတြက္ ၅၀ ၀၀၀ ေက်ာ္တဲ့ ၃၆၀ ဒီဂရီဗီဒီယိုမ်ားအတြက္ Heatmapလို႔ ေခၚတဲ့ ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာတဲ့ Tool ကိုလည္း ဖန္တီးသူမ်ားအတြက္ ျဖန္႔ခ်ိေပးလိုက္ပါတယ္။ ဖန္တီးသူမ်ား ကသူတို႔ ဗီဒီယိုရဲ႕ မည္သည့္ အစိတ္အပို္င္းကိုလူအမ်ားဆံုး ၾကည့္ရႈသလဲ ဆိုတာကိုရုပ္ပံုကားခ်က္မ်ားျဖင့္ ၾကည့္ရႈနုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ Facebook က ဗီဒီယို ၾကည့္ရႈသူမ်ားနဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ တုန္႔ျပန္မႈမ်ားကိုဖန္တီးသူမ်ား ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာႏုိင္မယ့္ Tool အသစ္ကိုလည္း ပံ့ပိုးေပးလိုက္ပါတယ္။
အသက္ အရြယ္ ၊ တည္ေနရာနဲ႔ လိင္ အပိုင္းအျခားအလိုက္ ၾကည့္ရႈတဲ့ မိနစ္မ်ားကို လည္း ျပသေပးထားပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ Live Video မ်ားရဲ႕ မည္သည့္ အစိတ္ အပိုင္းတြင္ Likes, Comments, Reactions မ်ား ျပဳလုပ္ၾကသလဲဆိုတာ ကိုသိႏိုင္တဲ့ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ကိုလည္း ထည့္သြင္းေပးလိုက္ပါတယ္။
Mobile Guide Journal (Every Monday)
https://www.facebook.com/officialmobileguidejournal
www.pyaephyo.com