8/28/2016

♪ “Xiaomi က Mi Pay Mobile Payment ၀န္ေဆာင္မႈကို မိတ္ဆက္” ♫


ေရွာင္မီကစမတ္ဖုန္းကေနေငြေပးေခ်ႏုိင္တဲ့ Mi Pay Mobile Payment ၀န္ေဆာင္မႈကို မိတ္ဆက္လိုက္ပါတယ္။ NFC အေျချပဳ ေငြေပးေခ်မႈ စနစ္ ျဖစ္ၿပီး Android Pay, Apple Pay , Samsung Pay တို႔ကိုယွဥ္ၿပိဳင္မွာျဖစ္ပါ တယ္။ လက္ရွိမွာ Mi Pay ကို ေရွာင္မီရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္ Mi 5 နဲ႔ တရုတ္ ဘဏ္အနည္းငယ္မွာသာအသံုးျပဳႏုိင္ပါေသးတယ္။

အဲဒီဘဏ္ေတြထဲမွာ China Construction Bank of Communications, China Merchants Bank , Huaxia Bank , Minsheng Bank, Ping An Bank, Industrial Bankတို႔ ပါ၀င္ ပါတယ္။ Bank of China, Industrial and Commercial Bank, China Everbright Bank, Beijing Bank, Guangdong Development Bank မ်ားကိုေနာက္လမွာထည့္သြင္းေပး မယ္လို႔ ေရွာင္မီကအတည္ျပဳထားပါတယ္။ အျခားမိုဘုိုင္းေငြေပးေခ်မႈစနစ္မ်ားလိုပဲMi Pay မွာ Credit , Debit Cards မ်ားကိုဖုန္းထဲသို႔ ဒစ္ဂ်စ္တယ္နည္းျဖင့္ ထည့္သြင္းထားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Mi Pay မွာ Gift, Membership Cards မ်ားကို လည္း ေထာက္ပံံ့ေပးမွာ ျဖစ္ပါ တယ္။

ေရွာင္မီစမတ္ဖုန္းမ်ားစြာမွာ NFC နည္းပညာကိုထည့္သြင္းေပးထားတဲ့အတြက္ အနာ ဂတ္မွာ Mi Pay ကိုအျခားေရွာင္မီဖုန္းမ်ားမွာလည္းထည့္သြင္းေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ထုတ္မယ့္ Redmi 4, Mi Note 2 တို႔မွာလည္းMi Pay ကိုထည့္သြင္းေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Mi Pay အျပင္ ေရွာင္မီက Mi Washing Machine ကိုလည္း ျပသ လိုက္ပါတယ္။ စမတ္ဖုန္းကေနMi App ျဖင့္ အ၀တ္ေလွ်ာ္စက္ကိုထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ၿပီး အ၀တ္ေလွ်ာ္စနစ္ေပါင္း ၁၄ ခုပါရွိ ပါတယ္။ ေစ်းႏႈန္းခ်ိဳသာၿပီးယြမ္ ၁၄၉၉ ( ေဒၚလာ ၂၂၅ ) သတ္မွတ္ထား ပါတယ္။

Mobile Guide Journal (Every Monday)
https://www.facebook.com/officialmobileguidejournal




<<< ေအာက္ကေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ခဲ့ေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ။ >>>
 




www.pyaephyo.com