10/04/2016

Disk Configuration ( Hard disk ေတြကို မိမိစိတ္ၾကိဳက္ Partition ပိုင္းနည္း ) Movie ရွင္းျပ


မဂၤလာပါ ခင္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ post ေတြ မတင္ျဖစ္တာေတာ္ေတာ္ၾကာေနပါပီ ...အခု  ကၽြန္ေတာ္  Video Tutorial ေလးေတြ လုပ္ေပးဖို႕ရိွပါတယ္ Beginner ေတြအတြက္  Windows တင္တာက အစ Software Installation,Windows မွာပါတဲ့ System Tools ေတြ အသုံးခ်ပုံေတြကို Videos ေတြလုပ္ေပးဖို႕ရိွပါတယ္ ...
နယ္ကေန သင္တန္းမတတ္ႏိုင္တဲ့ သူေတြ ဆိုင္ပို႕ဖို႕အတြက္ အခက္ခဲျဖစ္ေနတဲ့ သူေတြအတြက္ ကိုယ္တိုင္ေလ့လာခ်င္သူေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ focus လုပ္ထားပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ record လုပ္ထားတာ အသံေတာ့ တိုးေနလိမ့္မယ္ အခု Disk Configuration လုပ္တဲ့ေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ္ အဓိက သုံးထားတာ Windows မွာပါတဲ့ Built-in tool ျဖစ္တဲ့ ( disk management console ) ကိုအသုံးျပဳထားပါတယ္ GUI အရေပါ့ command နဲ႕လဲျပေပးထားပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္က အထဲမွာ ဥပမာအေနနဲ႕ပဲျပေပးထားတာပါ
တကယ္ real လက္ေတြ႕မွာေတာ့ Hard disk ေတြက size အၾကီးၾကီးေတြနဲ႕ ကိုယ္ဘာသာကို ဘယ္လို အေျခေနေတြမွာ ဘယ္လိုသုံးမွာလဲ ဘယ္ေလာက္ size သတ္မွတ္ေပးရင္ အဆင္ေျပမလဲ စတာေတြကုိ စဥ္းစားရမွာပါ ကၽြန္ေတာ္ လုိက္ေပးတဲ့ အတိုင္းေပးရမယ္လို႕ မဆိုလိုပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ Windows Installation ကို အရင္ဆုံးျပမယ္လို႕ စဥ္းစားထားတာ ဒါမဲ့ Windows Installation လုပ္တဲ့ေနရာက Partition ပိုင္းတဲ့ေနရာမွာ အသက္ပဲေလ အဲ့တာေၾကာင့္မို႕လို႕ ကၽြန္ေတာ္ခုလို Partition ပိုင္းတာေတြကို ကၽြမ္းက်င္သြားေအာင္ အရင္ဆုံးေလ့လာေစခ်င္လို႕ပါ :) ဟုတ္ကဲ့
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ :)

DOWNLOAD HERE          



<<< ေအာက္ကေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ခဲ့ေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ။ >>>
 




www.pyaephyo.com