(ရန္ကုန္၊ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ဧၿပီလ ၈ ရက္)
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာျဖစ္ေသာ
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္း (MPT) မွ သံုးစဲြသူမ်ား ပိုမိုလြယ္ကူအ
ဆင္ေျပေစရန္အတြက္ ရိုးရွင္းေသာ USSD Menu ကို
စတင္လိုက္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။ သံုးစဲြသူမ်ားအေနျဖင့္ ဝန္ေဆာင္
မႈမ်ားရယူရန္ မ်ားျပားလွေသာ မတူညီသည့္ မ်ားကို မွတ္သားထားစရာမလိုေတာ့ဘဲ
မည္သည့္အခ်ိန္ မည္သည့္ေနရာမဆို လြယ္ကူရိုးရွင္းေသာ USSD Menu ျဖင့္
ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို ေရြးခ်ယ္ႏိုင္ေတာ့မည္ျဖစ္သည္။
ဤဝန္ေဆာင္မႈအသစ္သည္ MPT ၏
ႀကိဳတင္ေငြျဖည့္သံုးႏွင့္ ေငြရွင္းစနစ္သံုး GSM/WCDMA/CDMA သံုးစဲြသူတိုင္း
အတြက္ျဖစ္ၿပီး လက္က်န္ေငြစစ္ေဆးျခင္း၊ လက္က်န္ေငြျဖည့္ျခင္း၊
အင္တာနက္အစီအစဥ္မ်ားဝယ္ယူျခင္းႏွင့္ ထပ္ေဆာင္း၀န္ေဆာင္မႈမ်ားရယူျခင္းမ်ား
သို႔မဟုတ္ MPT အသံုးျပဳသူမ်ားအတြက္ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို ရယူရန္အတြက္ *106#
[send]နံပါတ္တစ္ခုထဲကိုသာ မွတ္သားထားရန္လိုအပ္ေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။
အသံုးျပဳရန္လြယ္ကူရိုးရွင္းေသာ ပံုစံမ်ားျဖင့္ဒီဇိုင္းေရးဆဲြထားၿပီး ေအာက္ပါဝန္ေဆာင္မႈမ်ားအတြက္ နံပါတ္မ်ားကို ျပသထားမည္ျဖစ္သည္။
၁။ မိမိစာရင္း
၂။ အင္တာနက္အစီအစဥ္
၃။ ထပ္ေဆာင္း၀န္ေဆာင္မႈ (VAS)
၈။ ဆက္သြယ္ရန္
၉။ ဘာသာစကား
နံပါတ္ ၁ ကို ႏွိပ္၍ send
ခလုတ္ႏွိပ္လိုက္ပါက “မိမိစာရင္း” ထဲသို႔ ဝင္ေရာက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး
လက္က်န္ေငြ စစ္ေဆးျခင္း၊ ဖုန္းေငြနည္းစဥ္သံုးရန္ႏွင့္ လက္က်န္ေငြျဖည့္ျခင္း
စသည့္ ဝန္ေဆာင္မႈ ၃ ခုကို ရယူႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ထိုေနရာတြင္
လက္က်န္ေငြစစ္ေဆးျခင္း၊ မိမိသံုးစဲြေနေသာ ဖုန္းနံပါတ္ကို
ၾကည့္ရႈျခင္းမ်ားအျပင္ ေငြရွင္းစနစ္သံုးဝန္ေဆာင္မႈသို႔ ေျပာင္းလဲလိုပါကလည္း
ေျပာင္းလဲႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။
နံပါတ္ ၂ တြင္ အင္တာနက္အစီအစဥ္မ်ားကို
ေရြးခ်ယ္ႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး နံပါတ္ ၃ တြင္မူ MPT ၏ ထပ္ေဆာင္း၀န္ေဆာင္မႈ
မ်ားကို ၾကည့္ရႈႏိုင္ကာ ဖုန္းေခၚခ်ိန္တြင္တစ္ဖက္မွ သီခ်င္းသံၾကားရမည့္
ေခၚသူနားဆင္ေတးသံစဥ္ (CRBT) ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား၊ ေခၚဆိုမႈဆိုင္ရာ
၀န္ေဆာင္မႈInfotainment သို႔မဟုတ္ Back to my MPT ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို
ရယူႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။
နံပါတ္ ၈ တြင္ “MPT သို႔ ဆက္သြယ္ရန္”
ဝန္ေဆာင္မႈကိုရရွိမည္ျဖစ္ၿပီး MPT Call Center, ဝက္ဆိုက္ႏွင့္ Facebook
စာမ်က္ႏွာတို႔မွ ေနာက္ဆံုးရသတင္းမ်ားကိုၾကည့္ရႈႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ နံပါတ္ ၉
တြင္မူ အဂၤလိပ္ ျမန္မာ ၂ ဘာသာကို မိမိႏွစ္သက္ရာေရြးခ်ယ္ျပီး
အဆိုပါ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားအတြက္ အခမဲ့ေရြးခ်ယ္ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။
MPT-KSGM Joint Operations ၏ Chief
Commercial Officer ျဖစ္သူ Mr.Koichi Kawase က ” MPT သံုးစဲြသူ
မိဘျပည္သူတိုင္းအတြက္ ဝန္ေဆာင္မႈေတြကို တိုးျမွင့္ဖို႔က ၂၀၁၆ ခုႏွစ္အတြက္
အဓိကရည္မွန္းခ်က္ပါ၊ USSD Menu အျဖစ္ ရိုးရွင္းလြယ္ကူစြာ
လုပ္ေဆာင္ေပးျခင္းက သံုးစဲြသူေတြကို MPT account ေတြကို လြယ္လြယ္ကူကူ
ၾကည့္ရႈ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ေစဖို႔ ကူညီႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္၊ ဒါ့အျပင္
ရရွိႏိုင္တဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈေတြကို ဖုန္းကေနတဆင့္ သိေအာင္မိတ္ဆက္ေပးတာလည္း
ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ေျပာသည္။
ေရြးခ်ယ္မႈတစ္ခုျခင္းစီႏွင့္
ဝန္ေဆာင္မႈတစ္ခုျခင္းစီအတြက္ မိမိေရြးခ်ယ္ခဲ့သည့္ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို SMS
မွတဆင့္ အသိေပးအေၾကာင္းၾကားစာ ေပးပို႔ေပးမည္ျဖစ္သည္။ ရိုးရွင္းလြယ္ကူေစရန္
အဓိကထားလုပ္ေဆာင္ထားျခင္း ျဖစ္သည့္ အတြက္ မူလစာမ်က္ႏွာသို႔ ျပန္သြားကာ
လုပ္ေဆာင္မႈမ်ားအားလံုး အသစ္ျပန္စတင္ႏိုင္ရန္လည္း ထည့္သြင္း ေပးထားသည္။ MPT
မွ ဤ USSD Menu ကို ထပ္မံအဆင့္ျမွင့္တင္မြမ္းမံကာ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေသာ
ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းသတင္းရရွိသည္။
Credit to ==> Myanmar Digital Life Journal