Facebook
သည္ သုံးစြဲသူမ်ားကို post မ်ားတြင္ ဝင္ေငြရွာေဖြျခင္း သုိ႔မဟုတ္
ပရဟိတအတြက္ ေငြေၾကးလွဴဒါန္းမႈမ်ားအား လက္ခံခြင့္ေပးသြားဖြယ္ရွိေသာ
သုံးစြဲသူစစ္တမ္းသစ္ကို The Verge မွ သတိျပဳမိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါစစ္တမ္းတြင္ လူမႈေရးမီဒီယာကုမၸဏီအေနျဖင့္ post မ်ားရွိ ေၾကာ္ျငာမ်ားမွ ဝင္ေငြရရွိမႈကို ေဝမွ်ျခင္းႏွင့္ နာမည္ေက်ာ္အမွတ္တံဆိပ္ content အပါအဝင္ ဝင္ေငြရရွိႏိုင္ေသာ အျခားနည္းလမ္းမ်ားကို စဥ္းစားထားလ်က္ရွိသည္။ လက္ရွိတြင္ Facebook သည္ စပြန္ဆာ content ႏွင့္လစဥ္ေၾကးမ်ားမွတစ္ဆင့္ လုပ္ငန္းမ်ားကို ေၾကာ္ျငာေပးလ်က္ရွိေနသည္။
ယခုအခါ Facebook သည္ Google ႏွင့္ ယွဥ္ၿပိဳင္ႏိုင္ေသာ ေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္းတစ္ခု ျဖစ္လာသည္။ Google သည္လည္း တန္ဖိုးရွိေသာ content မ်ားမွ ဝင္ေငြမ်ား ရရွိေစရန္ နည္းလမ္းအမ်ိဳးမ်ိဳးကို စမ္းသပ္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
Ref: TheNextWeb
အဆိုပါစစ္တမ္းတြင္ လူမႈေရးမီဒီယာကုမၸဏီအေနျဖင့္ post မ်ားရွိ ေၾကာ္ျငာမ်ားမွ ဝင္ေငြရရွိမႈကို ေဝမွ်ျခင္းႏွင့္ နာမည္ေက်ာ္အမွတ္တံဆိပ္ content အပါအဝင္ ဝင္ေငြရရွိႏိုင္ေသာ အျခားနည္းလမ္းမ်ားကို စဥ္းစားထားလ်က္ရွိသည္။ လက္ရွိတြင္ Facebook သည္ စပြန္ဆာ content ႏွင့္လစဥ္ေၾကးမ်ားမွတစ္ဆင့္ လုပ္ငန္းမ်ားကို ေၾကာ္ျငာေပးလ်က္ရွိေနသည္။
ယခုအခါ Facebook သည္ Google ႏွင့္ ယွဥ္ၿပိဳင္ႏိုင္ေသာ ေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္းတစ္ခု ျဖစ္လာသည္။ Google သည္လည္း တန္ဖိုးရွိေသာ content မ်ားမွ ဝင္ေငြမ်ား ရရွိေစရန္ နည္းလမ္းအမ်ိဳးမ်ိဳးကို စမ္းသပ္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
Ref: TheNextWeb
Credit to ==> Internet Journal