8/18/2015

♪ MEC ဖုန္းလိုင္းပိတ္ျခင္းမ်ား Customer Care Center တြင္ စတင္ ေဆာင္ရြက္ေပးေန ♫


MEC ဖုန္းလိုင္းပိတ္ျခင္းမ်ား Customer Care Center တြင္စတင္ေဆာင္ရြက္ေပးေန ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ စီးပြားေရးေကာ္ပိုေရးရွင္းမွ တာ၀န္ရွိသူကေျပာသည္။

ရန္ကုန္၊ မႏၱေလး၊ ေနျပည္ေတာ္တို႔ရွိ MEC Customer Care Center မ်ားတြင္ စတင္ေဆာင္ ရြက္ေပး ေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ယခင္ကMEC ဖုန္းလိုင္းပိတ္ျခင္းမ်ားကို တိုင္းမန္ေနဂ်ာ ရံုးတြင္ သာ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ေသာ္လည္း ယခုအခါ ေနရာတို႔ခ်ဲ႕ေဆာင္ရြက္ေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ရန္ကုန္အေနျဖင့္ ယခင္က စာတိုက္ႀကီး အနီးရွိ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္း တိုင္းမန္ေနဂ်ာရံုး တြင္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ ဖုန္းလိုင္းပိတ္ျခင္းကို အခမဲ့ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္၊ မႏၱေလး၊ ေနျပည္ေတာ္တို႔ရွိ MEC Customer Care Center မ်ားတြင္ MEC ဖုန္းမ်ား၏ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား၊ ကတ္ေပ်ာက္၊ ကတ္ပ်က္ေလွ်ာက္ထားျခင္းမ်ား ကို ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ေနရာမ်ား ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အထက္ပါတာ၀န္ရွိသူက ဆက္လက္ ေျပာၾကား သည္။ MEC ၏ဖုန္းေျပာခႏွင့္ အင္တာနက္အသံုးျပဳခ ႏႈန္းထားမ်ားကို ၾသဂုတ္လ (၁၀) ရက္ေန႔မွ စတင္ကာ ေလွ်ာ့ခ်ခဲ့သည္။ ယခင္ဖုန္းေျပာခႏႈန္းထား အေနျဖင့္ MEC Tel ဖုန္းအမ်ိဳးအစား အခ်င္းခ်င္းကို တစ္မိနစ္လွ်င္ ၃၅ က်ပ္ကို ၂၂ သို႔လည္းေကာင္း၊ MEC Tel ဖုန္းမွ အျခားေအာ္ပေရတာမ်ားသို႔ ေခၚဆိုခကို ယခင္တစ္မိနစ္လွ်င္ ၅၀ က်ပ္မွ ယခု ၂၃ က်ပ္သို႔ လည္းေကာင္း ေလွ်ာ့ခ် သတ္မွတ္လိုက္ေၾကာင္း တာ၀န္ရွိသူကေျပာသည္။

အင္တာနက္အသံုးျပဳခႏႈန္းထားအေနျဖင့္ ယခင္ တစ္မိနစ္လွ်င္ ေလးက်ပ္မွ ယခုသံုးက်ပ္သို႔ လည္းေကာင္း ေလွ်ာ့ခ် သတ္မွတ္ လိုက္ေၾကာင္း သိရသည္။

Credit to ==> Internet Journal

<<< ေအာက္မွာ Click တစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ေပးျခင္းအားျဖင့္ တစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္။ >>>
 




www.pyaephyo.com