3/17/2017

♪ " ဘယ္သူနဲ႔တူေနလဲ Facebook Messenger Day ? " ♫

Image may contain: phone

အခု ဒီစာကိုဖတ္ေနတဲ့အခ်ိန္ (မတ္လ 10 ရက္ေန႔ေနာက္ပိုင္း) မွာ Facebook က Messenger Day ကုိ သံုးစြဲသူေတြထံ မိတ္ဆက္ျပီးေလာက္ပါျပီ။ သူတုိ႔ရဲ႕ေၾကညာခ်က္အရ Facebook ရဲ႕ “ Messenger Day ” ဟာ ကမၻာ့ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက Facebook ကုိစြန္႔ခြာဖို႔ ၾကိဳးစားေနတဲ့ လူငယ္စုကုိ ျပန္စည္းရံုးဖို႔ ဟန္ျပင္ေနပံုရပါတယ္။

ဒီလို Facebook ရဲ႕ Newsfeed ကို စိတ္ရႈတ္တယ္လုိ႔ ခံစားရတဲ့လူငယ္ေတြ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ဘယ္လိုဆက္သြယ္ၾကပါသလဲ။ ဓာတ္ပံုတစ္ပံု၊ ပို႔စ္တစ္ခု၊ ဗီဒီယုိတစ္ခုရဲ႕သက္တမ္းက (24) နာရီအတြင္း သံေယာဇဥ္အမွ်င္အတန္း မသြယ္တန္းပေပ်ာက္ပ်က္သြားတာကို သူတို႔ၾကိဳက္ပါတယ္။ အဲဒီအရသာကို ကနဦးမိတ္ဆက္ေပးခဲ့တာကေတာ့ မၾကာေသးမီက အမ်ားပိုင္စေတာ့ရွယ္ယာ IPO ေတြထုတ္ေရာင္းျပီး ဘီလ်ံေပါင္းမ်ားစြာခ်မ္းသာသြားတဲ့ Snapchat ပါပဲ။


သာမန္ရိုက္ထားတဲ့ဓာတ္ပံုတစ္ပံုကို ၾကားခံ - Filter အလွဆင္ပံုေတြ၊ မွန္ေဘာင္အမ်ိဳးမ်ိဳး - Frames ေတြနဲ႔ မ်က္ႏွာဖံုးေျပာင္ - Masks ေတြ တပ္ေပးလိုက္တဲ့ေနာက္ အမ်ားခ်စ္ခင္တဲ့ မွတ္ေရးမွတ္တာေရးစရာ - Commenting မ်ားလာတဲ့ ဆက္သြယ္ေရးစနစ္ျဖစ္လာပါတယ္။ ဒါနဲ႔ပဲ Snapchat ဟာ ေအာင္ျမင္ခဲ့တယ္၊ ၾကီးထြားလာခဲ့တယ္။


ဒါကို Facebook က သူဝယ္ယူထားတဲ့ Instagram ရဲ႕ Instagram Stories နဲ႔လိုက္မီဖို႔ ၾကိဳးစားခဲ့တဲ့အျပင္ အခုေနာက္ဆံုး Messenger Day နဲ႔ ထပ္မံျပိဳင္ဆုိင္လုိက္တာျဖစ္ပါတယ္။ Messenger မွာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို ဓာတ္ပံုတစ္ပံုကိုပို႔ျပီးတဲ့အခါ အျမဲမျပတ္ေဒတာေတြလည္ပတ္ေနတဲ့ Facebook ရဲ႕ Data Center မွာ သိမ္းထားပါတယ္။ ဒါကို အခုထြက္ေပၚလာမယ့္ “ Add to your day ” ေဆာင္ရြက္ခ်က္ပါလာတဲ့ “ Messenger Day ” မွာ (24) နာရီေနာက္ပိုင္း Messenger ထဲမွာ မသိမ္းထားေတာ့ပဲ ဖ်က္သြားေပးပါလိမ့္မယ္။


Facebook ကို တမ္းတမ္းစြဲသံုးစြဲေနသူေတြအတြက္ ဒီကိစၥဟာ ရင္ခုန္စရာတစ္ခုပါ။ သူတို႔ရဲ႕ Update မွာ ထည့္သြင္းလာတဲ့အခါ ျမန္မာလူထုနဲ႔ အသံုးတည့္မတည့္ဆုိတာကုိေတာ့ စည္းဝုိင္းအတြင္းမွာ ေစာင့္ၾကည့္ ၾကပါစို႔လို႔သာ . . ။

ကိုညီညီ (ေတာင္ၾကီး)

NetGuide Journal (Every Wednesday)
https://www.facebook.com/officialnetguidejournal






<<< ေအာက္ကေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ခဲ့ေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ။ >>>
 






www.pyaephyo.com