“Samsung အေနနဲ႔ အရည္အေသြးအေကာင္းမြန္ဆံုး ထုတ္ကုန္ေတြကို
ဖန္တီးထုတ္လုပ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ထားတာျဖစ္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔
အမာခံသံုးစြဲသူေတြက ေပးပို႔လာတဲ့ အျဖစ္အပ်က္အေၾကာင္းအရာ
မွတ္ခ်က္ေတြအားလံုးကိုလည္း အထူးအေလးအနက္ထားၿပီး
ဂရုစိုက္ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ရွိိပါတယ္။
အခုအသစ္ထြက္ထားတဲ့ Galaxy Note 7 နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး လတ္္တေလာ ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြ၊ တင္ျပခ်က္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ စံုုစမ္းၾကည့္ရႈစစ္ေဆးမႈေတြ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ဘက္ထရီဆဲလ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ျပႆ နာ ကိုေတြ႔ရွိခဲ့သည့္အတြက္ Galaxy Note7 ေရာင္းခ်မွဳအား ရပ္တန္႔လိုက္သျဖင့္ လာမည့္စက္တင္ဘာလ ၁၁ ရက္ေန႔ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ စတင္ေရာင္းခ်မည့္ အစီအစဥ္ကိုလည္း ၀မ္းနည္းစြာျဖင့္ေနာက္ဆုတ္လိုက္ရပါတယ္။”
“စက္တင္ဘာလ ၁ ရက္ေန႔ကေန ယေန႔အထိ ကမာၻတစ္ဝွမ္းက သံုးစြဲသူေတြ ေပးပို႔လာတဲ့ အေၾကာင္းအရာစုစုေပါင္း ၃၅ ခုကို သိရွိလက္ခံရရွိခဲ့တဲ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ ေစ်းကြက္ထဲမွာ လက္ရွိ ျပႆနာရွိႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ ဘက္ထရီေတြကို စစ္ေဆးဖို႔အတြက္ သက္ဆိုင္ရာတာဝန္ရွိသူ ကုန္ပစၥည္းတင္သြင္းသူေတြနဲ႔အတူတကြ စံုစမ္းစစ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Samsung အတြက္ေတာ႔ သံုးစြဲသူေတြရဲ႕ လံုျခံဳေရးဟာ အဓိကဦးစားေပး အေရးပါတာျဖစ္တဲ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ Galaxy Note 7 ေရာင္းခ်မႈကို ရပ္တန္႔လိုက္ၿပီျဖစ္ပါတယ္။”
Galaxy Note 7 ဖုန္း ဝယ္ယူၿပီးသူ သံုးစြဲသူမ်ားအေနနဲ႔လည္း လက္ရွိဝယ္ယူထားတဲ့ ဖုန္းေတြကို လာမဲ့အပတ္ေတြမွာ ဖုန္းအသစ္တစ္လံုးနဲ႔ ျပန္လည္ အစားထိုးလဲလွယ္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ ျပန္လည္ အစားထိုးလဲလွယ္ေပးသည့္အစီအစဥ္အား ၂၀၁၆ ေအာက္တိုဘာလတြင္ စတင္မည္ျဖစ္သည္။
အစားထုိးလဲလွယ္ေပးမည့္အစီအစဥ္အေသးစိတ္အား ျမန္မာႏုိင္ငံသို႔ Note 7 ဖုန္းသစ္မ်ား ေရာက္ရွိသည္ ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္ ထုတ္ျပန္ေၾကျငာ ေပးသြားမည္ျဖစ္သည္။ သံုးစြဲသူမ်ားအေနႏွင့္ ေအာက္တိုဘာလအထိ မေစာင့္ဆိုင္းႏိုင္ဘဲ ေငြျပန္အမ္းျခင္းအားရယူလိုပါက Galaxy Note 7 အား မၾကာေသးမီက ထုတ္ယူခဲ့သည့္ “Pre-Order သြားေရာက္ထုတ္ယူခဲ့သည့္ဆိုင္” သို႔ မူလ ဖုန္းဘူးအျပည့္အစံု (လက္ေဆာင္အိတ္၊ အားသြင္းႀကိဳး+ဖုန္းကာဗာ၊ ဗူး ႏွင့္ ဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ား)၊ ဝယ္ယူေပးေခ်ထားသည့္ ေဘာင္ခ်ာမူရင္း ႏွင့္ ကေမာၻဇဘဏ္အေကာင့္ နံပါတ္တို႔အား ယူေဆာင္၍ စက္တင္ဘာလ ၇ ရက္ေန႔ မွ ၁၈ ရက္ေန႔၊ ၂၀၁၆ အတြင္း သြားေရာက္ရန္လိုအပ္သည္။
ထိုေန႔ထက္ေက်ာ္သြားပါက အသစ္လဲလွယ္ေပးျခင္းကိုသာ ေဆာင္ရြက္ေပးသြား မည္ျဖစ္ပါသည္။ အထက္ေဖာ္ျပပါလုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားသည္ ကေမာၻဇဘဏ္မွတစ္ဆင့္ ႀကိဳတင္မွာယူစနစ္နွင့္ဝယ္ယူခဲ့သည့္ တရားဝင္ေရာင္းခ်ခဲ့ေသာဖုန္းမ်ားအတြက္သာအက်ံဳးဝင္သည္။
“ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔လည္း ေစ်းကြက္အတြင္းမွာ အဆင္မေျပမႈေတြ၊ အခက္အခဲေတြေတြ႔ၾကံဳရမယ္ ဆိုတာကို သိေပမယ့္လည္း Samsung အေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕သံုးစြဲသူေတြကို အေကာင္းမြန္ဆံုးေသာ အရည္အေသြးကို ေပးစြမ္းႏိုင္တဲ့ ထုတ္ကုန္ပစၥည္းေတြကို ေဆာင္ၾကဥ္းႏိုင္ဖို႔ ေသခ်ာရန္ အတြက္ျပဳလုပ္ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ျပန္လည္အစားထိုးလဲလွယ္ေပးတဲ့အစီအစဥ္ကိုလည္း အဆင္ေျပ၍ အက်ိဳးရွိႏိုင္သမွ်ရွိေစရန္အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သက္ဆိုင္ရာတာဝန္ရွိသူမ်ား မိတ္ဖက္မ်ားႏွင့္အတူတကြ လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိပါတယ္။”
အခုအသစ္ထြက္ထားတဲ့ Galaxy Note 7 နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး လတ္္တေလာ ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြ၊ တင္ျပခ်က္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ စံုုစမ္းၾကည့္ရႈစစ္ေဆးမႈေတြ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ဘက္ထရီဆဲလ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ျပႆ နာ ကိုေတြ႔ရွိခဲ့သည့္အတြက္ Galaxy Note7 ေရာင္းခ်မွဳအား ရပ္တန္႔လိုက္သျဖင့္ လာမည့္စက္တင္ဘာလ ၁၁ ရက္ေန႔ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ စတင္ေရာင္းခ်မည့္ အစီအစဥ္ကိုလည္း ၀မ္းနည္းစြာျဖင့္ေနာက္ဆုတ္လိုက္ရပါတယ္။”
“စက္တင္ဘာလ ၁ ရက္ေန႔ကေန ယေန႔အထိ ကမာၻတစ္ဝွမ္းက သံုးစြဲသူေတြ ေပးပို႔လာတဲ့ အေၾကာင္းအရာစုစုေပါင္း ၃၅ ခုကို သိရွိလက္ခံရရွိခဲ့တဲ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ ေစ်းကြက္ထဲမွာ လက္ရွိ ျပႆနာရွိႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ ဘက္ထရီေတြကို စစ္ေဆးဖို႔အတြက္ သက္ဆိုင္ရာတာဝန္ရွိသူ ကုန္ပစၥည္းတင္သြင္းသူေတြနဲ႔အတူတကြ စံုစမ္းစစ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Samsung အတြက္ေတာ႔ သံုးစြဲသူေတြရဲ႕ လံုျခံဳေရးဟာ အဓိကဦးစားေပး အေရးပါတာျဖစ္တဲ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ Galaxy Note 7 ေရာင္းခ်မႈကို ရပ္တန္႔လိုက္ၿပီျဖစ္ပါတယ္။”
Galaxy Note 7 ဖုန္း ဝယ္ယူၿပီးသူ သံုးစြဲသူမ်ားအေနနဲ႔လည္း လက္ရွိဝယ္ယူထားတဲ့ ဖုန္းေတြကို လာမဲ့အပတ္ေတြမွာ ဖုန္းအသစ္တစ္လံုးနဲ႔ ျပန္လည္ အစားထိုးလဲလွယ္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ ျပန္လည္ အစားထိုးလဲလွယ္ေပးသည့္အစီအစဥ္အား ၂၀၁၆ ေအာက္တိုဘာလတြင္ စတင္မည္ျဖစ္သည္။
အစားထုိးလဲလွယ္ေပးမည့္အစီအစဥ္အေသးစိတ္အား ျမန္မာႏုိင္ငံသို႔ Note 7 ဖုန္းသစ္မ်ား ေရာက္ရွိသည္ ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္ ထုတ္ျပန္ေၾကျငာ ေပးသြားမည္ျဖစ္သည္။ သံုးစြဲသူမ်ားအေနႏွင့္ ေအာက္တိုဘာလအထိ မေစာင့္ဆိုင္းႏိုင္ဘဲ ေငြျပန္အမ္းျခင္းအားရယူလိုပါက Galaxy Note 7 အား မၾကာေသးမီက ထုတ္ယူခဲ့သည့္ “Pre-Order သြားေရာက္ထုတ္ယူခဲ့သည့္ဆိုင္” သို႔ မူလ ဖုန္းဘူးအျပည့္အစံု (လက္ေဆာင္အိတ္၊ အားသြင္းႀကိဳး+ဖုန္းကာဗာ၊ ဗူး ႏွင့္ ဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ား)၊ ဝယ္ယူေပးေခ်ထားသည့္ ေဘာင္ခ်ာမူရင္း ႏွင့္ ကေမာၻဇဘဏ္အေကာင့္ နံပါတ္တို႔အား ယူေဆာင္၍ စက္တင္ဘာလ ၇ ရက္ေန႔ မွ ၁၈ ရက္ေန႔၊ ၂၀၁၆ အတြင္း သြားေရာက္ရန္လိုအပ္သည္။
ထိုေန႔ထက္ေက်ာ္သြားပါက အသစ္လဲလွယ္ေပးျခင္းကိုသာ ေဆာင္ရြက္ေပးသြား မည္ျဖစ္ပါသည္။ အထက္ေဖာ္ျပပါလုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားသည္ ကေမာၻဇဘဏ္မွတစ္ဆင့္ ႀကိဳတင္မွာယူစနစ္နွင့္ဝယ္ယူခဲ့သည့္ တရားဝင္ေရာင္းခ်ခဲ့ေသာဖုန္းမ်ားအတြက္သာအက်ံဳးဝင္သည္။
“ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔လည္း ေစ်းကြက္အတြင္းမွာ အဆင္မေျပမႈေတြ၊ အခက္အခဲေတြေတြ႔ၾကံဳရမယ္ ဆိုတာကို သိေပမယ့္လည္း Samsung အေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕သံုးစြဲသူေတြကို အေကာင္းမြန္ဆံုးေသာ အရည္အေသြးကို ေပးစြမ္းႏိုင္တဲ့ ထုတ္ကုန္ပစၥည္းေတြကို ေဆာင္ၾကဥ္းႏိုင္ဖို႔ ေသခ်ာရန္ အတြက္ျပဳလုပ္ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ျပန္လည္အစားထိုးလဲလွယ္ေပးတဲ့အစီအစဥ္ကိုလည္း အဆင္ေျပ၍ အက်ိဳးရွိႏိုင္သမွ်ရွိေစရန္အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သက္ဆိုင္ရာတာဝန္ရွိသူမ်ား မိတ္ဖက္မ်ားႏွင့္အတူတကြ လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိပါတယ္။”
www.pyaephyo.com