အလုပ္လုပ္ရတာကို ဆိုရွယ္နက္ေဝါ့ခ္သုံးေနရသလုိမ်ိဳး
ဆြဲေဆာင္မွဳရွိလာေစမယ့္ ‘Facebook at Work’ ကို မၾကာမီ
ကုမၸဏီတိုင္းသုံးႏိုင္ေတာ့မွာပါ။
ကုမၸဏီ၊စီးပြားေရးလုပ္ငန္းေတြအတြက္ အထူးရည္ရြယ္ေရးဆြဲထားတဲ့ Facebook at Work ( လုပ္ငန္းခြင္သုံး Facebook) ကို ေရွ႔လထဲမွာ တရားဝင္ထုတ္ေပးသြားေတာ့မွာျဖစ္ေၾကာင္း Facebook က အတည္ျပဳေပးလိုက္ပါျပီ။
Facebook at Work ကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ေလာက္ကတည္းက စတင္ေရးဆြဲေနခဲ့တာျဖစ္ျပီး၊ ေလာေလာဆည္မွာ စမ္းသပ္အသုံးျပဳေနသူကုမၸဏီေပါင္း ၄၅၀ ေက်ာ္ရွိေနေပမယ့္၊ တရားဝင္ေတာ့ မထုတ္ေပးရေသးပါဘူး။
‘Facebook at Work’ မွာ သာမန္ Facebook က ‘Newsfeed’ အတိုင္း ‘Work Feed’ ဆုိတာ ပါဝင္လာျပီး၊ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္အခ်င္းခ်င္း စိတ္ကူးစိတ္သန္းအသစ္ေတြကို ပုိ႔စ္ေတြနဲ႔ ဖလွယ္နိုင္မွာျဖစ္ကာ၊ လုပ္ငန္းတာဝန္ ခြဲေပးတာမ်ိဳး၊ အလုပ္နဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ ေမးခြန္းေမးျမန္းတာမ်ိဳးေတြ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္။
ဒီ့အျပင္ Facebook at Work မွာ Groups လည္း ပါဝင္တာေၾကာင့္ ဌာန၊အဖြဲ႔ခ်င္းစီအလိုက္ Group လုပ္ထားႏိုင္သလုိ၊ Messenger လည္းပါတာေၾကာင့္ ျပိဳင္ဘက္ဝန္ေဆာင္မွဳေတြျဖစ္တဲ့ Slack နဲ႔ Skype တုိ႔အတိုင္း လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္အခ်င္းခ်င္း အသံေခၚဆုိမွဳ၊ ဗီဒီယိုေခၚဆုိမွဳေတြလည္း ျပဳလုပ္ႏိုင္မွာပါ။ ဆုိရွယ္နက္ေဝါ့ခ္ပရိုဖိုင္ေတြ၊ Events ေတြနဲ႔ Live Video ေတြကလည္း Facebook သုံးေနက် user ေတြအေနနဲ႔ သိပ္စိမ္းေနမွာမဟုတ္ဘဲ၊ တျခား ေဆာ့ဖ္ဝဲဝန္ေဆာင္မွဳ (SaaS) ေတြထက္ သုံးရပုိလြယ္မွာပါ။ ဒါေပမယ့္ လုပ္ငန္းခြင္သုံးဆုိတဲ့အတိုင္း ရိုးရိုး Facebook ကလုိေတာ့ ဂိမ္းေတြဘာေတြ ပါလာဖုိ႔မရွိပါဘူး။
The Information သတင္းဌာနရဲ့ တင္ျပခ်က္အရ Facebook at Work ကို အသုံးျပဳခ်င္တဲ့ကုမၸဏီေတြအေနနဲ႔ အသုံးျပဳမယ့္ဝန္ထမ္းဦးေရအလိုက္ လစဥ္ေၾကးေပးသြင္းသြားရမွာျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရွိရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ လစဥ္ေၾကးႏွဳန္းထားအတိအက်ကိုေတာ့ ထုတ္ေဖာ္ေၾကျငာထားျခင္းမရွိေသးပါဘူး။
Facebook at Work ကို လတ္တေလာမွာ အခမဲ့အေနနဲ႔ စမ္းသပ္သုံးစြဲလ်က္ရွိတဲ့ ကုမၸဏီေတြအတြက္လည္း ေနာက္ထပ္လအနည္းငယ္အခမဲ့ ထပ္မံသုံးစြဲခြင့္ေပးသြား မွာျဖစ္သလုိ၊ user အသစ္ေတြအေနနဲ႔လည္း ပိုက္ဆံမသြင္းရခင္မွာ အစမ္းသေဘာမ်ိဳး အခ်ိန္အနည္းငယ္ သုံးၾကည့္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
ကုမၸဏီ၊စီးပြားေရးလုပ္ငန္းေတြအတြက္ အထူးရည္ရြယ္ေရးဆြဲထားတဲ့ Facebook at Work ( လုပ္ငန္းခြင္သုံး Facebook) ကို ေရွ႔လထဲမွာ တရားဝင္ထုတ္ေပးသြားေတာ့မွာျဖစ္ေၾကာင္း Facebook က အတည္ျပဳေပးလိုက္ပါျပီ။
Facebook at Work ကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ေလာက္ကတည္းက စတင္ေရးဆြဲေနခဲ့တာျဖစ္ျပီး၊ ေလာေလာဆည္မွာ စမ္းသပ္အသုံးျပဳေနသူကုမၸဏီေပါင္း ၄၅၀ ေက်ာ္ရွိေနေပမယ့္၊ တရားဝင္ေတာ့ မထုတ္ေပးရေသးပါဘူး။
‘Facebook at Work’ မွာ သာမန္ Facebook က ‘Newsfeed’ အတိုင္း ‘Work Feed’ ဆုိတာ ပါဝင္လာျပီး၊ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္အခ်င္းခ်င္း စိတ္ကူးစိတ္သန္းအသစ္ေတြကို ပုိ႔စ္ေတြနဲ႔ ဖလွယ္နိုင္မွာျဖစ္ကာ၊ လုပ္ငန္းတာဝန္ ခြဲေပးတာမ်ိဳး၊ အလုပ္နဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ ေမးခြန္းေမးျမန္းတာမ်ိဳးေတြ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္။
ဒီ့အျပင္ Facebook at Work မွာ Groups လည္း ပါဝင္တာေၾကာင့္ ဌာန၊အဖြဲ႔ခ်င္းစီအလိုက္ Group လုပ္ထားႏိုင္သလုိ၊ Messenger လည္းပါတာေၾကာင့္ ျပိဳင္ဘက္ဝန္ေဆာင္မွဳေတြျဖစ္တဲ့ Slack နဲ႔ Skype တုိ႔အတိုင္း လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္အခ်င္းခ်င္း အသံေခၚဆုိမွဳ၊ ဗီဒီယိုေခၚဆုိမွဳေတြလည္း ျပဳလုပ္ႏိုင္မွာပါ။ ဆုိရွယ္နက္ေဝါ့ခ္ပရိုဖိုင္ေတြ၊ Events ေတြနဲ႔ Live Video ေတြကလည္း Facebook သုံးေနက် user ေတြအေနနဲ႔ သိပ္စိမ္းေနမွာမဟုတ္ဘဲ၊ တျခား ေဆာ့ဖ္ဝဲဝန္ေဆာင္မွဳ (SaaS) ေတြထက္ သုံးရပုိလြယ္မွာပါ။ ဒါေပမယ့္ လုပ္ငန္းခြင္သုံးဆုိတဲ့အတိုင္း ရိုးရိုး Facebook ကလုိေတာ့ ဂိမ္းေတြဘာေတြ ပါလာဖုိ႔မရွိပါဘူး။
The Information သတင္းဌာနရဲ့ တင္ျပခ်က္အရ Facebook at Work ကို အသုံးျပဳခ်င္တဲ့ကုမၸဏီေတြအေနနဲ႔ အသုံးျပဳမယ့္ဝန္ထမ္းဦးေရအလိုက္ လစဥ္ေၾကးေပးသြင္းသြားရမွာျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရွိရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ လစဥ္ေၾကးႏွဳန္းထားအတိအက်ကိုေတာ့ ထုတ္ေဖာ္ေၾကျငာထားျခင္းမရွိေသးပါဘူး။
Facebook at Work ကို လတ္တေလာမွာ အခမဲ့အေနနဲ႔ စမ္းသပ္သုံးစြဲလ်က္ရွိတဲ့ ကုမၸဏီေတြအတြက္လည္း ေနာက္ထပ္လအနည္းငယ္အခမဲ့ ထပ္မံသုံးစြဲခြင့္ေပးသြား မွာျဖစ္သလုိ၊ user အသစ္ေတြအေနနဲ႔လည္း ပိုက္ဆံမသြင္းရခင္မွာ အစမ္းသေဘာမ်ိဳး အခ်ိန္အနည္းငယ္ သုံးၾကည့္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
Credit to ==> Digital Times
www.pyaephyo.com