9/14/2016

♪ ထူးျခားျဖစ္စဥ္သတင္းေတြကို ဖုန္းဆက္ေမးျမန္းႏိုင္ ♫


ထူးျခားျဖစ္စဥ္သတင္းေတြကို ဖုန္းဆက္ေမးျမန္းႏိုင္ဖုိ႔ Call Center ဖြင့္လွစ္ထားၿပီးျဖစ္တယ္လို႔ စက္တင္ဘာ ၉ ရက္ကက်င္းပတဲ့ ဒုတိယအႀကိမ္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ဒုတိယပံုမွန္အစည္းအေဝးက်င္းပရာမွ သိရပါတယ္။

ျပန္ၾကားေရးဝန္ႀကီးဌာနနဲ႔သက္ဆိုင္တဲ့ ႐ံုးလုပ္ထံုးလုပ္နည္းေတြ၊ လုပ္ငန္းစဥ္ေတြ အပါအဝင္ အျခားေသာ ဝန္ႀကီးဌာနေတြရဲ႕သတင္းအခ်က္အလက္ေတြ၊ မိုးေလဝသသတင္းေတြ၊ ထူးျခားျဖစ္စဥ္ သတင္းေတြနဲ႔ ေန႔စဥ္လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္မႈသတင္းေတြကို ျပည္သူေတြအလြယ္တကူ ေမးျမန္း သိရွိႏိုင္ေစဖို႔ ျပန္ၾကားေရးဝန္ႀကီးဌာန Call Center Hot Line 1883 ကို ဖြင့္လွစ္ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ရွိ တယ္လို႔ ျပန္ၾကားေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ေဒါက္တာေဖျမင့္က ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

 ျပည္သူမ်ားႏွင့္ တိုက္႐ိုက္ထိေတြ႕ ဆက္ဆံရေသာ ဦးစီးဌာနႏွင့္ ဌာနမ်ားတြင္ လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားႏွင့္ အခ်က္အလက္မ်ားကို ျပည္သူျမင္သာေသာေနရာမ်ားတြင္ ခ်ိတ္ဆြဲျပသထားျခင္းႏွင့္ အင္တာနက္ လူမႈကြန္ရက္မ်ားတြင္ ျဖန္႔ခ်ိေပးရန္အစီအစဥ္ရွိ၊ မရွိေမးခြန္းနဲ႔ စပ္လ်ဥ္းၿပီးေျဖၾကားရာမွာ ထည့္သြင္းေျဖၾကားခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။

ႏိုင္ငံေတာ္အစုိးရရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို အမ်ားျပည္သူျမင္သာတဲ့ေနရာေတြမွာခ်ိတ္ဆြဲျပသျခင္း၊ လိုအပ္တဲ့အခ်က္အလက္ေတြ ထုတ္ယူအသံုးျပဳႏိုင္ဖို႔ ဌာနဆိုင္ရာဝက္ဘ္ဆိုက္နဲ႔ ဆိုရွယ္မီဒီယာေတြ မွာ ေဖာ္ျပျခင္းတို႔ကို ျပန္ၾကားေရးဝန္ႀကီးဌာနနဲ႔ အျခားေသာဝန္ႀကီးဌာနေတြ ေပါင္းစပ္ညွိႏိႈင္း ေဆာင္ရြက္ သြားမယ္လို႔လည္း ဆိုပါတယ္။


Credit to ==> Internet Journal


<<< ေအာက္ကေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ခဲ့ေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ။ >>>
 




www.pyaephyo.com