3/24/2016

♪ “Samsung Myanmar မွ Galaxy S7 ႏွင့္ S7 Edge ဝယ္ယူသူမ်ားအတြက္ Premium Care စတင္” ♫


ဆမ္ေဆာင္းျမန္မာမွ Samsung Galaxy S7 ႏွင့္ S7 Edge ဝယ္ယူသူမ်ား အတြက္ အဆင့္ျမင့္ ဝန္ေဆာင္မႈ အစီအစဥ္တစ္ခုျဖစ္သည့္ Samsung Premium Care အား စတင္မိတ္ဆက္လိုက္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Samsung Premium Care သည္ Samsung မွ စတင္လုပ္ေဆာင္သည့္ အစီအစဥ္သစ္တစ္ခုျဖစ္ၿပီး Samsung Galaxy S7 ႏွင့္ Galaxy S7 edge ဖုန္းအသံုး ျပဳသူမ်ားအေနျဖင့္ အထူးအာမခံအခြင့္အေရးမ်ား ရရွိမည္ျဖစ္ သည္။'' Premium Care အစီအစဥ္အရ ေနာက္ဆံုးထြက္ရွိထားတဲ့ Samsung Galaxy S7 နဲ႔ Galaxy S7 edge ဝယ္ယူသံုးစြဲသူေတြက Service Card ပါဝင္တဲ့ Samsung Premium Care pack ကိုလက္ခံရရွိမွာ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဒီအစီအစဥ္နဲ႔အတူကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕တန္ဖိုးရွိတဲ့ customerေတြကို ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့အရည္အေသြးျမင့္ ဝန္ေဆာင္မႈေတြပံ့ပိုးေပးၿပီး Samsung Premium Care ရဲ႕တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးသူေတြနဲ႔လည္း လြယ္လြယ္ကူကူ ေဆြးေႏြးႏိုင္ဖို႔ စီစဥ္ပံ့ပိုးေပးထားပါတယ္''ဟု Samsung Myanmar ၏ Head of IT & Mobile ကိုဇာနည္ဝင္းထက္က ေျပာသည္။

အဆိုပါ Samsung Premium Care အစီအစဥ္တြင္သတ္မွတ္ထားေသာ အဆင့္ျမင့္ဖုန္းမ်ားအတြက္ Software ျပႆနာမ်ားအား အိမ္တိုင္ရာေရာက္ လာေရာက္၍တစ္ထိုင္တည္း ျပဳျပင္ေပးျခင္းႏွင့္ Hardware ျပႆနာမ်ား အတြက္ အိမ္တိုင္ရာေရာက္ဖုန္းအား လက္ခံလာယူေပးျခင္းႏွင့္ ျပန္လည္ ပို႔ေဆာင္ေပးျခင္း (ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႏွင့္ မႏၲေလးၿမိဳ႕သာ)၊ လိုအပ္သည္မ်ားအား ေခၚဆိုေမးျမန္းႏိုင္ရန္ သီးသန္႔စီစဥ္ေပးထားသည့္ 01-2399990 Call Centre ထားရွိေပးျခင္း၊ ဖုန္းျပင္ဆင္ေနစဥ္ကာလအတြင္း အစားထိုးဖုန္း တစ္လံုးစီစဥ္ေပးျခင္း၊ အထူးျပဳျပင္ေပးျခင္းေၾကာင့္ ေစာင့္ဆိုင္းရခ်ိန္ ပိုမို နည္းပါးကာ ျပဳျပင္ခ်ိန္လ်င္ျမန္ျခင္းႏွင့္ Software ပိုင္း လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ဆိုင္ရာ အေသးစားကိစၥရပ္မ်ားအတြက္ မိမိကိုယ္တိုင္လြယ္လင့္တကူ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ရန္ ဖုန္းမွ တစ္ဆင့္လမ္းညႊန္ပံ့ပိုးေပးႏိုင္သည့္ Samsung Premium Care အတိုင္ပင္ခံမ်ားထံမွသံုးစြဲသူမ်ား စိတ္ေက်နပ္မႈ ရသည္ အထိ အႀကံေပးကူညီမႈမ်ားအား ရရွိႏိုင္ျခင္းတို႔ ပါဝင္ပါသည္။Samsung Premium Care အစီအစဥ္အား စတင္မိတ္ဆက္ျခင္း အထူးခံစားခြင့္အျဖစ္ ၂ဝ၁၆ ခုႏွစ္၊ စက္တင္ ဘာလကုန္အထိ အက်ဳံးဝင္သည့္ မေတာ္တဆ ျဖစ္ရပ္မ်ားေၾကာင့္ ဖုန္းမ်က္ႏွာျပင္ ထိခိုက္ပ်က္စီးျခင္းအတြက္ ျပင္ဆင္မႈ တစ္ႀကိမ္ေဆာင္ရြက္ေပးျခင္း (ဖုန္း၏ေရွ႕မ်က္ႏွာျပင္ထိခိုက္ပ်က္စီးမႈ အတြက္ေငြပမာဏ ၅ဝ ရာခိုင္ ႏႈန္းႏွင့္ဖုန္းအေနာက္မ်က္ႏွာျပင္အတြက္ ၁ဝဝရာခိုင္ႏႈန္းအား Samsung Mobile Myanmar မွသာက်ခံသံုးစြဲ၍ ျပင္ဆင္မႈတစ္ႀကိမ္ေဆာင္ရြက္ေပးျခင္း) စသည့္ အထူးဝန္ေဆာင္မႈမ်ား ရရွိႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။

ဥပမာသံုးစြဲသူတစ္ဦးအေနျဖင့္ Galaxy S7 သို႔မဟုတ္ S7 edge ႏွင့္ ပတ္သက္၍ သိရွိေမးျမန္းလိုပါက Samsung Premium Care Hotline သို႔ဖုန္းေခၚဆိုေမးျမန္းႏိုင္ၿပီးသံုးစြဲသူမ်ားႀကံဳေတြ႕ေနရသည့္ အခက္အခဲ မ်ားႏွင့္ဖုန္း၏လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားအားေမးျမန္းေျဖရွင္းႏိုင္မည္ျဖစ္ပါသည္။ သံုးစြဲသူမ်ား၏ လိုအပ္ခ်က္မ်ားအား ေက်နပ္မႈရသည္အထိ ေျဖရွင္းေပးျခင္း ႏွင့္ အႀကံေပးကူညီေပးျခင္းမ်ားကို Samsung Premium Care အတိုင္ပင္ ခံမ်ားမွ ေဆာင္ရြက္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။Samsung Premium Care အား ၂ဝ၁၆ မတ္လအတြင္းစတင္မိတ္ဆက္လိုက္ၿပီျဖစ္ၿပီး အဆိုပါ အစီအစဥ္သည္ ယခုလက္ရွိအခ်ိန္ကာလတြင္ Samsung Galaxy S7 ႏွင့္ Galaxy S7 edge ဝယ္ယူ သံုးစြဲသူမ်ားအတြက္သာ ရရွိႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ အသစ္ထပ္မံထြက္ရွိလာမည့္ Samsung ဖုန္းမ်ားအား Samsung Premium Care အစီ အစဥ္တြင္ ထည့္သြင္းျခင္းကို ပစၥည္းသစ္ထြက္ရွိၿပီး ေနာက္ပိုင္း ရက္မ်ားမွသာ ဆံုးျဖတ္ရန္စီစဥ္ထားပါသည္။
ရဲလင္းလင္းသန္း
Mobile Guide Journal (Every Monday)
https://www.facebook.com/officialmobileguidejournal


<<< ေအာက္မွာ Click တစ္ခ်က္ေလာက္ႏွိပ္ေပးျခင္းအားျဖင့္ တစ္ဖက္တစ္လမ္းကကူညီရာေရာက္ပါတယ္။ >>>
 


www.pyaephyo.com