ကိုုယ္ေရးထားတဲ့မုိဘိုင္းအက္ပလီေကးရွင္းတစ္ခုကို လူေတြ
ေဒါင္းလုဒ္လုပ္ဖုိ႔ ဆြဲေဆာင္ရတာက မလြယ္တဲ့အလုပ္တစ္ခုပါ။
ဒီအက္ပလီေကးရွင္းကို လူေတြ အမွန္တကယ္အသုံးျပဳဖုိ႔ ဆြဲေဆာင္မယ္ဆိုရင္
ပုိလုိ႔ေတာင္ခက္ပါေသးတယ္။
ဒါေပမယ့္ အခက္ခဲဆုံးကေတာ့ ကိုယ့္ရဲ့ မုိဘုိင္း app တစ္ခုမွာ လူေတြပိုက္ဆံသုံးဖုိ႔ ဒါမွမဟုတ္ Developer လုပ္ေစခ်င္တဲ့အရာတစ္ခုခုကို လူေတြအမွန္တကယ္ျပဳလုပ္ဖုိ႔ ဆြဲေဆာင္ရတာပါပဲ။
မိုဘုိင္းအက္ပလီေကးရွင္းေရးဆြဲသူေတြရဲ့ အခုလုိအခက္အခဲေတြကို ကူညီေျဖရွင္းေပးဖုိ႔အတြက္ Facebook ဟာ ၎ရဲ့ေၾကာ္ျငာ၀န္ေဆာင္မွဳက႑မွာ tool အသစ္တစ္ခု ထပ္မံမိတ္ဆက္လိုက္ပါျပီ။
App Event Optimization ဟာ Facebook ကေနတဆင့္ မိမိရဲ့မုိဘိုင္းအက္ပလီေကးရွင္းကို အမ်ားျပည္သူဖုန္း ေတြမွာ ‘Install’ လုပ္ဖို႔ ေၾကာ္ျငာရာမွာ၊ ‘ပစ္မွတ္’ ပုိမုိထိေရာက္ေအာင္ ခ်ိန္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ မိုဘိုင္းအက္ပ္ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူေတြအေနနဲ႔ ၎တို႔ရဲ့ေၾကာ္ျငာကို ကာလၾကာရွည္ အက်ိဳးအျမတ္ေပးႏိုင္မယ့္သုံးစြဲသူေတြထံ ပုိမုိေရာက္ရွိေအာင္ ျပသႏိုင္ဖုိ႔ Facebook က ၀န္ေဆာင္မွဳေပးထားတာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါဟာ app စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတစ္ခု တည္ေထာင္ႏိုင္ဖုိ႔အတြက္ တကယ့္ကို အေရးပါတဲ့ ေၾကာ္ျငာ၀န္ေဆာင္မွဳတစ္ခုလုိ႔ ဆုိရမွာပါ။
ျပင္ပေဒတာအခ်က္အလက္ေတြအေပၚမူတည္ျပီး Facebook ရဲ့ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ၊ လူေတြ မုိဘိုင္းသုံးစြဲတဲ့ အခ်ိန္ ၉၀ ရာခိုင္ႏွဳန္းေလာက္ဟာ app တစ္္ခုခုအတြင္းမွာျဖစ္ျပီး၊ အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုအတြင္းက မုိဘိုင္းမွတဆင့္၀ယ္ယူမွဳေတြရဲ့ ၅၈ ရာခိုင္ႏွဳန္းေလာက္ဟာ app အတြင္းကေန ၀ယ္ယူတာျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
ဒါေပမယ့္လည္း၊ တျခားသုေတသနေလ့လာခ်က္ေတြအရ၊ app တစ္ခုကို ဖုန္း(သို႔) တက္ဘလက္အတြင္း သြင္းျပီးေနာက္ ရက္ ၃၀ အၾကာမွာ၊ အဆုိပါ app ကိုသြင္းထားတဲ့လူစုစုေပါင္းရဲ့ ၆ ရာခိုင္ႏွဳန္းေလာက္သာ ဆက္လက္သုံးျဖစ္ၾကတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
App Event Optimization ကုိ အသုံးျပဳမယ္ဆုိရင္၊ Developer ေတြအေနနဲ႔ Facebook SDK သြင္းျပီးသား ရွိရမွာျဖစ္ေၾကာင္း Facebook က အသိေပးထားပါတယ္။ ယခုလုပ္ေဆာင္ခ်က္ကို Facebook Power Editor နဲ႔ ၎ရဲ့ API မွာလည္း ရရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။
ယခုစနစ္ကို ေစာစီးစြာအသုံးျပဳထားတဲ့ ေၾကာ္ျငာရွင္ Developer ေတြရဲ့ ရလဒ္ကလည္း အားရေလာက္စရာလုိ႔ ဆုိႏိုင္ပါတယ္။ အဝတ္အထည္ျပန္လည္ေရာင္းခ်မွဳ app ျဖစ္တဲ့ Poshmark က ဒီ tool အသစ္ဟာ သူတုိ႔ app အတြင္းမွာ အမွန္တကယ္၀ယ္ယူမွဳျပဳလုပ္မယ့္သုံးစြဲသူေတြကို ပုိမုိေတြ႔ရွိေအာင္ ကူညီေပးခဲ့ေၾကာင္း တု႔ံျပန္ထားျပီး၊ ကုမၸဏီရဲ့ ေၾကာ္ျငာအသုံးစရိတ္ကို ၂၄ ရာခိုင္ႏွဳန္းအထိ ေလ်ာ့ခ်ႏိုင္ခဲ့တယ္လု္ိ႔ ဆုိပါတယ္။
Business Insider မွာ မၾကာေသးမီကေဖာ္ျပထားတဲ့ စစ္တမ္းေကာက္ယူမွဳအရ Facebook မားကတ္တင္း၀န္ေဆာင္မွဳကေန ယခုႏွစ္အတြင္း app ေပါင္း ၁.၁၅ ဘီလီယံေလာက္ ေဒါင္းလုဒ္ဆြဲယူဖုိ႔ ရွိျပီး၊ အရင္ႏွစ္ကထက္ ၃၃ ရာခိုင္ႏွဳန္းပုိမ်ားလာတာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ အခက္ခဲဆုံးကေတာ့ ကိုယ့္ရဲ့ မုိဘုိင္း app တစ္ခုမွာ လူေတြပိုက္ဆံသုံးဖုိ႔ ဒါမွမဟုတ္ Developer လုပ္ေစခ်င္တဲ့အရာတစ္ခုခုကို လူေတြအမွန္တကယ္ျပဳလုပ္ဖုိ႔ ဆြဲေဆာင္ရတာပါပဲ။
မိုဘုိင္းအက္ပလီေကးရွင္းေရးဆြဲသူေတြရဲ့ အခုလုိအခက္အခဲေတြကို ကူညီေျဖရွင္းေပးဖုိ႔အတြက္ Facebook ဟာ ၎ရဲ့ေၾကာ္ျငာ၀န္ေဆာင္မွဳက႑မွာ tool အသစ္တစ္ခု ထပ္မံမိတ္ဆက္လိုက္ပါျပီ။
App Event Optimization ဟာ Facebook ကေနတဆင့္ မိမိရဲ့မုိဘိုင္းအက္ပလီေကးရွင္းကို အမ်ားျပည္သူဖုန္း ေတြမွာ ‘Install’ လုပ္ဖို႔ ေၾကာ္ျငာရာမွာ၊ ‘ပစ္မွတ္’ ပုိမုိထိေရာက္ေအာင္ ခ်ိန္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ မိုဘိုင္းအက္ပ္ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူေတြအေနနဲ႔ ၎တို႔ရဲ့ေၾကာ္ျငာကို ကာလၾကာရွည္ အက်ိဳးအျမတ္ေပးႏိုင္မယ့္သုံးစြဲသူေတြထံ ပုိမုိေရာက္ရွိေအာင္ ျပသႏိုင္ဖုိ႔ Facebook က ၀န္ေဆာင္မွဳေပးထားတာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါဟာ app စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတစ္ခု တည္ေထာင္ႏိုင္ဖုိ႔အတြက္ တကယ့္ကို အေရးပါတဲ့ ေၾကာ္ျငာ၀န္ေဆာင္မွဳတစ္ခုလုိ႔ ဆုိရမွာပါ။
ျပင္ပေဒတာအခ်က္အလက္ေတြအေပၚမူတည္ျပီး Facebook ရဲ့ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ၊ လူေတြ မုိဘိုင္းသုံးစြဲတဲ့ အခ်ိန္ ၉၀ ရာခိုင္ႏွဳန္းေလာက္ဟာ app တစ္္ခုခုအတြင္းမွာျဖစ္ျပီး၊ အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုအတြင္းက မုိဘိုင္းမွတဆင့္၀ယ္ယူမွဳေတြရဲ့ ၅၈ ရာခိုင္ႏွဳန္းေလာက္ဟာ app အတြင္းကေန ၀ယ္ယူတာျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
ဒါေပမယ့္လည္း၊ တျခားသုေတသနေလ့လာခ်က္ေတြအရ၊ app တစ္ခုကို ဖုန္း(သို႔) တက္ဘလက္အတြင္း သြင္းျပီးေနာက္ ရက္ ၃၀ အၾကာမွာ၊ အဆုိပါ app ကိုသြင္းထားတဲ့လူစုစုေပါင္းရဲ့ ၆ ရာခိုင္ႏွဳန္းေလာက္သာ ဆက္လက္သုံးျဖစ္ၾကတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
App Event Optimization ကုိ အသုံးျပဳမယ္ဆုိရင္၊ Developer ေတြအေနနဲ႔ Facebook SDK သြင္းျပီးသား ရွိရမွာျဖစ္ေၾကာင္း Facebook က အသိေပးထားပါတယ္။ ယခုလုပ္ေဆာင္ခ်က္ကို Facebook Power Editor နဲ႔ ၎ရဲ့ API မွာလည္း ရရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။
ယခုစနစ္ကို ေစာစီးစြာအသုံးျပဳထားတဲ့ ေၾကာ္ျငာရွင္ Developer ေတြရဲ့ ရလဒ္ကလည္း အားရေလာက္စရာလုိ႔ ဆုိႏိုင္ပါတယ္။ အဝတ္အထည္ျပန္လည္ေရာင္းခ်မွဳ app ျဖစ္တဲ့ Poshmark က ဒီ tool အသစ္ဟာ သူတုိ႔ app အတြင္းမွာ အမွန္တကယ္၀ယ္ယူမွဳျပဳလုပ္မယ့္သုံးစြဲသူေတြကို ပုိမုိေတြ႔ရွိေအာင္ ကူညီေပးခဲ့ေၾကာင္း တု႔ံျပန္ထားျပီး၊ ကုမၸဏီရဲ့ ေၾကာ္ျငာအသုံးစရိတ္ကို ၂၄ ရာခိုင္ႏွဳန္းအထိ ေလ်ာ့ခ်ႏိုင္ခဲ့တယ္လု္ိ႔ ဆုိပါတယ္။
Business Insider မွာ မၾကာေသးမီကေဖာ္ျပထားတဲ့ စစ္တမ္းေကာက္ယူမွဳအရ Facebook မားကတ္တင္း၀န္ေဆာင္မွဳကေန ယခုႏွစ္အတြင္း app ေပါင္း ၁.၁၅ ဘီလီယံေလာက္ ေဒါင္းလုဒ္ဆြဲယူဖုိ႔ ရွိျပီး၊ အရင္ႏွစ္ကထက္ ၃၃ ရာခိုင္ႏွဳန္းပုိမ်ားလာတာျဖစ္ပါတယ္။
www.pyaephyo.com