ဖုန္းေခၚဆိုခႏႈန္းထားမ်ား ကြာဟမႈမရွိေစရန္ အျမင့္ဆံုးႏွင့္
အနိမ့္ဆံုးေစ်းမ်ား သတ္မွတ္ထားေၾကာင္း ဆက္သြယ္ေရးညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန
ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးသန္းထြန္းေအာင္၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
“ေစ်းႏႈန္းကြာဟမႈ မရွိေအာင္ဆိုတာက ကြ်န္ေတာ္တို႔ Regulator ကေတာ့
အျမင့္ဆံုးရယ္၊ အနိမ့္ဆံုးရယ္ သတ္မွတ္တယ္။ အဲဒီဟာကိုပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔က
Regulate လုပ္တယ္။ သူတို႔ကို ေစ်းႏႈန္းခ်ဖို႔လည္း ကြ်န္ေတာ္ တို႔က Regulate
(သတ္မွတ္) မလုပ္ဘူး။ ျမွင့္ဖို႔လည္း Regulate မလုပ္ဘူး။ သူတို႔ရဲ႕
ေစ်းကြက္ၿပိဳင္ဆိုင္မႈပဲ” ဟု ဦးသန္းထြန္းေအာင္က ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ ဖုန္းေခၚဆိုခ ႏႈန္းထားမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေျပာၾကားျခင္းျဖစ္သည္။ ဖုန္းေခၚဆိုခ ႏႈန္းထား မ်ားအား ႏႈိင္းယွဥ္ပါက ျပည္ပေအာ္ပေရတာ ႏွစ္ခုထက္ ျပည္တြင္းေအာ္ပေရတာ MPT ၏ ေခၚဆိုႏႈန္း ထား ျမင့္လ်က္ ရွိသည္။
“ဥပမာေျပာမယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ အခုေအာ္ပေရတာ သံုးေယာက္ရွိၿပီ။ MPT ကမ်ားေနလို႔ မသံုးဘူးဆိုရင္ သူ႔ဆီက Customer ေတြ သူမ်ားဆီေရာက္သြားမွာေပါ့။ အဲဒါေၾကာင့္မို႔ MPT ကုိယ္တိုင္လည္း ေစ်းကြက္ၿပိဳင္ဆိုင္မႈ Demand အရ ေစ်းခ်ဖို႔ျပင္ေနပါတယ္” ဟု သံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။
လက္ရွိတြင္ ဖုန္းေခၚဆိုခ ႏႈန္းထားမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေျပာၾကားျခင္းျဖစ္သည္။ ဖုန္းေခၚဆိုခ ႏႈန္းထား မ်ားအား ႏႈိင္းယွဥ္ပါက ျပည္ပေအာ္ပေရတာ ႏွစ္ခုထက္ ျပည္တြင္းေအာ္ပေရတာ MPT ၏ ေခၚဆိုႏႈန္း ထား ျမင့္လ်က္ ရွိသည္။
“ဥပမာေျပာမယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ အခုေအာ္ပေရတာ သံုးေယာက္ရွိၿပီ။ MPT ကမ်ားေနလို႔ မသံုးဘူးဆိုရင္ သူ႔ဆီက Customer ေတြ သူမ်ားဆီေရာက္သြားမွာေပါ့။ အဲဒါေၾကာင့္မို႔ MPT ကုိယ္တိုင္လည္း ေစ်းကြက္ၿပိဳင္ဆိုင္မႈ Demand အရ ေစ်းခ်ဖို႔ျပင္ေနပါတယ္” ဟု သံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။