12/22/2013

Android phone Earror ေလးမ်ား အား ဆိုင္မလာဘဲ ေျဖျခင္းၾကမယ္







Android phone Earror ေလးမ်ား အား ဆိုင္မလာဘဲ ေျဖျခင္းၾကမယ္

Android phone Earror ေလးမ်ား အား ဆိုင္မလာဘဲ ေျဖျခင္းၾကမယ္
ကဲဒီေန႕ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ သိသေလာက္ေပါ့ေလ လူၾကီးမင္းတို႕က္ုိ မ်ွေ၀ေပးပါ့မယ္
ကြ်န္ေတာ္တို႕သံုးေနတဲ့ Android Phone ေတြမွာ Earror မ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ တစ္ဆင့္ျခင္းေျပာျပပါမယ္ဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္ Android,I phone အတြက္ စာအုပ္ေလးေရးေနပါတယ္ အဲ့စာအုပ္ျပီးရင္ကြ်န္ေတာ္ တင္ေပးပါမယ္
ကဲ ေျပာေနတာနဲ႕ၾကာေနျပီ စၾကစို႕
၁။Android phone မွာ ဟမ္းတာက္ိုဘယ္လိုေျဖျခင္းျကမလဲ
phone Model က အမ်ိဴးမ်ိဴး ရွိၾကပါတယ္ ဒီအထဲက အသံုးအမ်ားဆံုး ကို တင္ျပေပးပါမယ္ မပါတဲ့ ဟာေတာ့ ဖုန္းဆက္ေမးေပါ့
Huawei
Huawei မွာ ဟမ္းရင္ ပထမဦးဆံုး ဖုန္းကို ပါ၀ါပိတ္လိုက္ပါ ျပီးရင္ Volume+ power ကို တြဲႏိွပ္ပါ recovery modeတတ္လာပါမယ္ အဲ့မွာ Volume ကို အထက္ေအာက္ကစားျပီး ပါ၀ါကိုေတာ့ Enter သဖြယ္လုပ္ေဆာင္ပါတယ္ အဲ့မွာ wipe cache ကို format ခ်ေပးလိုက္ပါ အဲ့ဒါဆို နဲနဲ ေပါ့သြားပါမယ္
HTC မွာ Volume- power
sansumg မွာ Volume+ power,volume+ power Home,Home +power
 က်န္တဲ့ phoneမ်ားကိုေတာ့ အလုပ္ရွိေသးလို႕ေနာက္မွတင္ေပးပါ့မယ္ က်န္ေသာ Earror မ်ားက္ို လဲေနာက္မွ ကြ်န္ေတာ္ တင္ေပးပါ့မယ္ဗ်ာ
အကယ္လို႕ လိုအပ္ရင္ thihahtike@gmail.comကုိ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏုိင္ပါတယ္ဗ်ာ
phone ကေတာ့ကြ်န္ေတာ္ ဆရာဖုန္းျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ တစ္ခါတစ္ေလကြ်န္ေတာ္မကိုင္ႏုိင္ပါဘူး အမ်ားအားျဖင့္ကြ်န္ေတာ္ ကိုင္ပါ့မယ္ ဆရာ့နားကမခြာဘူးေလ ဖုန္း-09420000035 ကိုဆက္သြယ္ပါေနာ္ မအားတဲ့အခ်ိန္မေျဖေပးႏုိင္ရင္ခြင့္လြတ္ေပးၾကပါေနာ္ ကြ်န္ေတာ္ဆိုင္ကေတာ့ေျမာက္ဒ ဂံု-ပင္လံုလမ္း-၃၉မွတ္တိုင္အနီး-(ေဆြသဟာဖုန္း)အား ဖုန္းျပတ္သည္ျဖစ္ေစ ၀ယ္ယူလိုသည္ျဖစ္ေစ လွမ္းလာခဲ့ပါလို႕ဖိတ္ေခၚပါတယ္ဗ်ာ။
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။(သီဟထိုက္)