6/30/2012

Counter Strike 1.6 Full Version

     

               အခုတင္တဲ႕ Game ေလးကေတာ႕ မေန႕ (29.6.12) ကမွ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ညီအကိုလို ရင္နီးသြား
တဲ႕ ကိုေအာင္ေအာင္ ရဲ႕ဆိုဒ္ေလးကေနယူျပီး ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးတာျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။သူ႕ရဲ႕ မူရင္း
Post အတိုင္း ျပန္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္။
             ကၽြန္ေတာ္ ဒီေန႔ Counter Strike 1.6 Full Version ေလးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္...!အဆင္ေျပပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ေဆာ့ေနတဲ့ Game ေလးပါ...! ဖိုင္ဆိုဒ္ကၾကီးေတာ့ အရင္တုန္းက မတင္နိဳင္ဘူး အခုမွ ကိုျပည့္ျဖိဳး... ေက်းဇူးေၾကာင့္ ဖိုင္ဆိုဒ္ၾကီးတာေတြ ကၽြန္ေတာ္ တင္ေပးလို႔ရေတာ့မယ္...! ဒီအတြက္ ကိုျပည့္ျဖိဳးကို ေက်းဇူးအရမ္းတင္ပါတယ္လို႔ ေျပားပါရေစ...! အခုကၽြန္ေတာ္ တင္ေပးတင့္ Counter Strike Game ေလးဟာ ဒီဆိုဒ္မွာ ပထမဆံုး Upload လုပ္တဲ့ေကာင္ေလးပါပဲ...!
ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ့ နည္းနည္းေလးၾကီးတယ္..! လိုခ်င္ရင္ေတာ့ ေအာက္မွာ ယူသြားပါ...!




ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းမ်ားျဖင့္ျပည့္စံုပါေစ...!





                                        " ဒီမွာယူသြားပါ..."  ( 478.4 MB )

                                 အသိပညာ အတတ္ပညာ တိုးပြားနိဳင္ပါေစ...!